fbpx
Marketing Consulting - Online marketing ügynökség

Megszűnnek a Facebook és Instagram shopok

Facebook közösségi oldal kezelés

Cikk megosztása!

A változás szelei a Meta rendszerét sem kerülik el. A közelmúltban elég nagy elbocsátási hullámról lehet hallani a közösségi óriás háza tája felől és ezt bizonyos szolgáltatások is megsínylik a jövőben.

2023 augusztus 10-től ugyanis megszűnnek a Facebook és Instagram boltok.

Ez egész pontosan azt jelenti, hogy a shopokhoz kapcsolódó bizonyos szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. Ezek a funkciók megszűnnek. Nem tudunk majd termékeket megjelölni bejegyzésekben, Reels- videókban és történetekben. Valamint megszűnik a célközönségben az a lehetőség, hogy egyéni/hasonmás célközönségeket hozzunk létre a boltot felkereső emberekből.

Az Instagramon a termékmegjelölést tartalmazó hirdetések továbbra is maradnak, így új és meglévő ügyfeleink is széleskörben felfedezhetik ezen a hálózaton termékeinket. Ezt majd egy Facebook és Instagram boltot nem igénylő, megújult termékrészletező oldalon keresztül tehetjük meg, ami az oldalakhoz kapcsolódó használati élményeken alapul.

Azt is bejelentették, hogy többé már nem választhatunk a régi Facebook oldal és az új oldalélmény között. Akik eddig nem álltak át, azoknak nem lesz más választása, hiszen június 5-től automatikusan mindenkit átállítanak az új oldalélményre. Itt azonban továbbfejlesztik az oldalelrendezéseket és új eszközökhöz is hozzáférhetünk majd.

Ha van Facebook vagy Instagram shopod tulajdonképpen részedről semmilyen teendő nincs, egyszerűen meg fognak szűnni ezek a funkciók.

A Meta továbbra is nagy erőbedobással kívánja fejleszteni hirdetési eszközei teljesítményét. A közeljövőben ehhez mesterséges intelligenciát is használó automatizálást, új termékeket és új eszközöket is bevetnek, hogy könnyebb legyen hirdetéseinket a megfelelő időben a megfelelő személyeknek megjelenítenünk. 

„olyan termékekre összpontosítjuk a figyelmünket és erőforrásainkat, mint például az Advantage+ vásárlási kampányok, az üzenetküldés és a Reels-hirdetések, amelyek a legjobb teljesítményt és megtérülést eredményezik, illetve a vásárlók számára a leginkább személyre szabott élményt nyújtják.”

És milyen eszközöket vethetsz be a Meta hálózatán a hatékony marketinghez?

Personalized ads:

Most már mindenki számára elérhető az Adantage+, mely vásárlási kampányok segítségével hatékonyabban és gyorsabban felmérheted mely kampányok eredményezik számodra a legmagasabb konverziót és gyorsabban megtérülnek befektetéseid. Érdeklődési köreik alapján érheted el vásárlóidat.

Reels:

Reels videók hatékonysága

A rövid formátumú álló videós tartalmak ingyenesek és elérésük nagy. Így olyan emberek fedezhetik fel márkádat, akik korábban még nem találkoztak veled. A Reels videók jelenleg az egyik legnépszerűbb formátum a Meta hálózatán. A Reels videók kombinálása a hír és képfolyammal, és a történetekkel olyan eszközkészletet biztosít mely segítségével elmondhatod márkád teljes történetét és kapcsolatot építhetsz követőiddel.

Messaging:

Vállalkozásod üzeneteket küldhet a WhatsAppon, A Facebookon és az Instagramon keresztül és ebben irányított hirdetéseket jeleníthetsz meg, ezzel közvetlenül kapcsolatba léphetsz vásárlóiddal. Ez lehetővé teszi, hogy a chat elhagyása nélkül értékesíts, vagy forgalmazz termékeket és rögtön akár támogatást is nyújts hozzájuk.

Meta hirdetéskezelés

Érdekelnek a Facebookban és Instagramban rejlő lehetőségek? Fedezd fel a Meta hirdetési szolgáltatásait és kezd el vállalkozásod népszerűsítését most.
Marketing Consulting - Online marketing ügynökség

Kérjen ajánlatot!

További cikkek: