Webshop marketing
Elkészült a webshopja mégsem jönnek a vevők? Webshop marketing szolgáltatásunk akkor Önnek lett kitalálva. Teljeskörű marketing stratégiát építünk webáruháza köré, a legkorszerűbb eszközökkel. A stratégia részei a teljeskörű magyar google.hu keresőmotorra történő keresőoptimalizálás, a Google ads kereső, display és shopping hirdetések, a közösségi oldalakon való megjelenése, az e-mail listájának építése különféle belső technikai eszközökkel és az e-mail kommunikáció.
Szolgáltatásunkat elsősorban olyanoknak ajánljuk, akik nem tudják milyen úton indítsák el a webshopjukat és teljeskörű marketing megoldásokra vágynak.
Konverzió növelés
Mi más lehetne a célja webshopjával, mintsem a konverziók, vásárlások növelése? Mind darabszámban, mind értékben. Mi úgy építjük fel webshopja marketingét, hogy a rendelkezésére álló adott költséggel a leghatékonyabb eszközöket vessük be és minél előbb elkezdjenek érkezni a vásárlások. Ezután pedig lehet tovább építkezni.
De hogyan tesszük mindezt?
Tartalom
Shoprenter szakértő marketing ügynökség


Cégünket a shoprenter.hu és az unas.hu minősített szakértőként tartja számon. Jelenleg is több webáruház tulajdonosnak segítünk, hogy webshopja jobban konvertáljon, ügyfeleik könnyebben rátaláljanak és hirdetéseik a megfelelő helyen, időben és megfelelő embereknek jelenjenek meg.
Kezdje el a konverziók növelését még ma
Hogyan növeljük webshopja konverzióit?
Egyszerűsítjük a felhasználói élményt
Ha egy hatékony honlap tervezéséről van szó, az egyszerűség kulcsfontosságú. Mindössze pár ezredmásodperc kell ahhoz, hogy az ügyfél első benyomást alakítson ki webhelyéről, ezért mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy ezek a pillanatok tökéletesek legyenek. Kerülje el, hogy a potenciális vásárlókat túl sok képpel és szöveggel túlterhelje. Ehelyett használjon üzleténél egyszerű, mutatós kialakítást.
Kuponkódokat használunk, növeljük a valós idejű vásárlások számát és csökkentjük a kosárelhagyásokat
Amint vásárlói felkeresik kezdőlapját vagy éppen elhagyni készülnek weboldalát, lehetősége nyílik arra, hogy elkezdje izgalomba hozni őket, és a termékei felé terelődjenek. Ha az a cél, hogy nagyobb forgalmat érjen el termékei értékesítésével, akkor a Shoprenter webshop tulajdonosok számára számos nagyszerű alkalmazás áll rendelkezésre, amelyek segíthetnek növelni a keresletet és ösztönözni a vásárlást:
- Üdvözlő üzenetek. Az olyan alkalmazások, amelyek, lehetővé teszik az értékesítések, kuponkódok, promóciók és egyebek megosztását az ügyfelekkel, amint megérkeznek a webhelyére. Ezek az alkalmazások egy nem tolakodó lebegő sávot adnak a kezdőlap tetejére, amely azonnal felkelti ügyfelei figyelmét, és pontosan oda irányítja őket, ahol szüksége van rájuk.
- Felugró ablakok. Az előugró ablakok fantasztikusak az e-mail lista építéséhez, vagy épp a kosárelhagyások csökkentéséhez.
Vásárlói véleményekkel növeljük a bizalmat
A vásárlói vélemények egyre inkább befolyásoló tényezővé válnak. Nem csak a vásárlók adnak a többi vásárló véleményére, hanem a keresőmotorok is egyre inkább előnyben részesítik azokat az oldalakat, ahol pozitív véleményeket találnak egy-egy termékről. Ajánlásokat, véleményeket adunk kezdőlapjához, hogy bizalmat építsünk ki és növeljük a webshop hitelességét. Végtére is, a fogyasztók 88%-a annyira bízik az online véleményekben, mint a barátaik és családtagjaik ajánlásaiban.
Intelligens keresést használunk
Ha ügyfelei terméket keresnek a webhelyén, valószínűleg nem tudják pontosan, hol találják azt. Ha üzletében nagy mennyiségű termék található, érdemes megfontolni, hogy a keresősáv jól látható helyen szerepeljen a kezdőlapján, így ügyfeleinek lehetősége nyílik arra, hogy közvetlenül oda menjenek, ahová szeretnének kerülni, ahelyett, hogy kategóriákba bújnának. Az olyan alkalmazásokkal, mint a Rapid Search, felerősítheti a keresősávot prediktív találatokkal, amelyek segítenek az ügyfeleknek megtalálni, amit keresnek. Az intelligens keresési funkciók találatokat és termékeket javasolnak, miközben a felhasználók gépelnek, miközben figyelembe veszik a helyesírási hibákat és az alternatív termékneveket, de ami a legjobb az egészben, hogy akár befolyásolni is tudja a kereső mikor, mely termékeket ajánlja. Így például a magasabb árréssel rendelkező termékek irányába tudjuk terelni a vásárlóit.
Hatékonyan rendszerezzük kategóriáit
Ügyfelei számára a webshopban való navigálásnak könnyűnek, egyszerűnek és – legfőképpen – nyilvánvalónak kell lennie. Próbálja meg elkerülni, hogy termékeit túl sok különböző kategóriába sorolja. Ehelyett válasszon négy-hat széles kategóriát, amelyek legördülő menüként konkrétabb alkategóriákat tartalmaznak. Rendezze kategóriáit a navigációs sávban népszerűségük alapján úgy, hogy a legnépszerűbb kategória legyen az elején.
Jó minőségű termékképeket használunk
A jó minőségű termékfotók a hatékony termékoldal legfontosabb részét képezik. Igyekezzen olyan képeket beilleszteni, amelyek minden szögből bemutatják termékeit, és pontosan tükrözik termékei megjelenését és érzetét. Bónuszként mellékeljen egy videót, amely bemutatja termékét működés közben. Például, ha pólókat árul, adjon ügyfeleinek jobb képet arról, hogyan néznek ki a termékei mozgás közben, és adjon hozzá egy videót a nyitóoldalához egy a pólót viselő modellről.
Árak, szállítási idők és költségek, valamint készleten nem lévő termékek
A legrosszabb, amit tehet, ha félrevezeti ügyfeleit. A legfrissebb bevásárlókosár elhagyási statisztika szerint az online bevásárlókosarak 69,99%-át elhagyják. A legfőbb ok? A többletköltségek túl magasak. Ne féljen tudatni vásárlóival a teljes költségeket, a szállítási időt és a készletet. Ha hatékonyan értékesíti termékeit és kommunikálja azok értékét, ügyfelei nem bánják, ha egy kis pluszt fizetnek a szállításért, vagy egy kicsit tovább várnak míg megkapják a terméket, hisz szállítási költség ma már mindenhol van, ez elkerülhetetlen. Értessük meg a vásárlókkal mi az a teljes érték amit kapnak a pénzükért.
Készítsen profi termékismertetőket
A termékismertetők nagyszerű módja annak, hogy eloszlassa a tétovázó vásárlók kétségeit, és biztosítsa ügyfelei számára azt az információt, amelyre szükségük van a Kosárba helyezés gombra kattintáshoz. Valójában 10 vásárlási döntésből 9-et befolyásol az online termékértékelések és ismertetők elolvasása. A pozitív termékértékelések sokat segíthetnek abban, hogy meggyőzzék a vásárlókat arról, hogy egy termék valóban működik, és érdemes megvenni. A vélemények abban is segítik őket, hogy megalapozottabb döntéseket hozzanak a méretre, színre és egyebekre vonatkozóan.
Vizsgáljuk meg weboldalát hőtérképpel
A hőtérképek népszerű CRO-taktika az e-kereskedelmi márkák számára, mivel nagy mennyiségű viselkedési adatot vesznek fel, és egyszerű vizuális ábrázolássá alakítják. A hőtérkép az elköteleződés helyeit mutatja a webhelyén, általában „meleg” és „hideg” színárnyalatokban. Ha a hőtérképen egy terület meleg (piros, narancssárga, sárga), akkor ott magas az aktivitás. A hidegebb árnyalatok alacsony aktivitást jeleznek.
A hőtérképek megmutatják, hogy webhelyének mely elemeivel foglalkoznak leginkább a látogatók. Felfedik az üzlete mely részeit kattintják, görgetik és mozgatják az emberek. A görgetős hőtérképek megmutatják, milyen messzire mennek le az emberek, mielőtt elindulnak. Az olyan alkalmazások, mint a hotjar, lehetővé teszik az elköteleződési minták tanulmányozását dinamikus elemekből, például előugró ablakokból, legördülő menükből és űrlapokból. A hőtérkép nagyszerű módja annak, hogy az üzletét vásárlói szemével láthassa. Megtudhatja, mi működik és mi nem, értékelheti az új ötleteket, és javíthatja webhelye elemeit a konverziók növelése érdekében.
Kosár elhagyó e-mailek
Sajnos az ügyfelek néha megtöltik a kosarukat termékekkel, majd elhagyják az üzletet anélkül, hogy szándékoznának visszatérni. Az elhagyott kosárról szóló e-mailekkel emlékeztetheti az ügyfeleket azokra a termékekre, amelyek iránt már jelezték érdeklődésüket, és egy kis lökést adhat nekik, hogy visszatérjenek az üzletbe a vásárlás befejezéséhez.
Átfogó kapcsolati oldal létrehozása
Ha ügyfelei kapcsolatba szeretnének lépni Önnel, ezt könnyen megtehetik. Az ügyfelek számára rendkívül frusztráló élmény, ha nem tudják megosztani gondolataikat és érzéseiket – legyenek azok pozitívak vagy negatívak. A Kapcsolatfelvételi oldalon fel kell tüntetnie azokat a módokat, amelyek segítségével ügyfelei kapcsolatba léphetnek, ha valami rosszul sül el, valamint olyan lehetőségeket, amelyekkel szórakoztató és izgalmas módon kapcsolatba léphetnek a márkával.
Íme egy gyors ellenőrző lista mindenről, amit egy kapcsolatfelvételi oldalnak tartalmaznia kell:
- E-mail cím vagy kapcsolatfelvételi űrlap
- Az Ön fizikai tartózkodási helye térképpel és útvonaltervekkel együtt
- A kiskereskedelmi üzlet nyitvatartása
- Linkek a közösségi média profiljaira
- Támogatásspecifikus kapcsolatfelvételi lehetőségek, beleértve a telefonszámot vagy az e-mail-címet
Mobilbarát webhelyek
Vállalkozása számára prioritást kell élveznie a mobilra érzékenységnek. A Statista szerint az összes internetes forgalom több mint 59%-a okostelefonokról és táblagépekről származik. Ezért ma már kiváló ügyfélélményt kell nyújtani a mobilwebhelyek látogatóinak.
Optimalizáljuk webhelye betöltési idejét
Ahogy korábban említettük, az emberek elhagyják webhelyét, ha az lassú. A gyorsabb webhelyek nem csak jó élményt nyújtanak, de jót tesznek üzlete keresőoptimalizálásának is. Minél többen tartózkodnak webhelyén, annál alacsonyabb a visszafordulási aránya, ami azt jelzi a keresőmotorok számára, hogy webhelye hiteles és érdemes a figyelemre.
A legegyszerűbben a Google PageSpeed Insights eszközével ellenőrizheti, mennyi ideig tart az online áruház betöltődése. A PageSpeed Insights részletes jelentést ad a webhely betöltési sebességéről, valamint a betöltési idő javítása érdekében megoldható problémákról.
Bár az üzlet betöltési idejének optimalizálása bonyolult folyamat lehet, néhány dolgot mindig szem előtt kell tartania. A képek mérete jelentős hatással lehet a webhely betöltésének sebességére. Próbáljon meg minden képet tömöríteni és optimalizálni egy olyan eszközzel, mint a tinypng. A tinypng eltávolítja az összes szükségtelen adatot minden képfájlból, ami sokkal kisebb fájlméretet eredményez, észrevehető vizuális különbség nélkül.
Technikai arzenálunk a konverzió növeléshez
Mindent bevetünk webshopja sikerének érdekében…
Keresőoptimalizálás és online marketing
A Marketing Consulting Kft. minősített Google Partner, így az általunk kezelt hirdetésekkel lépéselőnyre tehet szert. Emellett cégünk a legkorszerűbb keresőoptimalizálást segítő szoftverekkel rendelkezik. Tudjuk, hogy a mai hirdetési költségek drágák, a keresőoptimalizálás pedig lassan hozza meg e gyümölcsét, ezért egy gondos audit és tervezés után összeállítjuk az Ön számára leginkább alkalmas webshop marketing stratégiát, hogy költségeit optimálisan oszthassa el. A különböző eszközöket pedig akkor vetjük be, ha már webáruháza kitermeli annak költségeit.
Amivel kezdünk – webáruház audit
Közös munkánk megkezdéseként készítünk egy alapos auditot webáruházadról, mindenre kiterjedően, hogy kiküszöböljük a leggyakoribb hibákat:
Amik közül néhány:
- A webáruház kategóriáinak logikátlansága
- A duplikált tartalmak
- A meggondolatlan megfogalmazások, amik abból fakadnak, hogy nem ismered vásárlóid kellőkképpen
- Rossz technikai beállítások, lassú oldalsebesség

Hogyan dolgozunk?
Webáruház audit
Egy mindenre kiterjedő elemzést készítünk webshopodról. Megnézzük a teljesítményét, miként van optimalizálva. Egy mélyreható riportot készítünk, amit ezután veled is megosztunk. Ennek tükrében átbeszéljük céljaid az oldallal, a termékekkel, a vállalkozásoddal. És megtervezzük webshopod marketingjét, hogy a rendelkezésedre álló budget-hez mérten a legoptimálisabb eszközökkel kezdjünk neki.
Beállítjuk az analitikai eszközöket és segédprogramokat
Az együttműködés elkezdéséhez szükséges lesz beállítanunk több eszközt, mely a későbbi munkánk során segítségünkre van és lehetőséget biztosít számunkra és számodra is, hogy a későbbiek folyamán az előrehaladásunk nyomonkövethető és riportálható legyen. Mélyrehatóan fogod tudni tanulmányozni vásárlóid és szokásaikat, valamint az egyes marketing csatornákat, hogy mennyire hatékony számodra, illetve milyen változásokat eredményeztek.
Az adatvezérelt marketing ereje, avagy minden eszköz egymásra hangolva
Ha minket választasz nem csak hirdetési fiókjaid kezelésében segítünk, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető legtöbb adattal rendelkezz webshopod felhasználóiról. Segítünk a teljes marketing arzenál használatában és telepítésében. Mindemelett ezeket az eszközöket egymással is összekötjük, így azok hatékonyságát akár egymással összehasonlítva vizsgálhatod. Így fogunk teljesen mérhető, hatékony marketing gépezetet létrehozni webshopod számára.
Fókuszban a konverzió
Ezután minden erőnkkel és eszközünkkel arra fogunk koncentrálni, hogy minél több és magasabb értékű konverzió legyen webshopodban. Ehhez releváns felhasználókat szerzünk a shopodnak. Minden létező módon csökkentjük annak esélyét, hogy elhagyják a kosarat. A már elkötelezett felhasználókat rávesszük a kosárérték növelésére. A vásárlóidból pedig visszatérő vásárlókat generálunk az oldal folyamatos személyre szabásával, illetve célzott ajánlatokkal.
Felépítjük a remarketing listát
A közös munka megkezdtével alaposan felépítjük webshopja remarketing listáit. Így a későbbiek folyamán is el fogja érni látogatóit gondosan szegmentálva időszakokra és érdeklődési körökre.
Áraink
Minden együttműködést egy mélyreható webshop audittal kezdünk, melynek egyszeri díja 69.000 Ft
Alap webshop marketing csomag
Kezd el a konverziók növelését még ma-
Beállítjuk webshopod analitikai eszközet, mint a Google Analytics 4 vagy a Search Console
-
Elkészítjük Facebook vagy Google hirdetésedet
-
SEO szempontok alapján írunk számodra havi 1 blogbejegyzést
-
SEO szempontok alapján testreszabjuk 2 landing oldalad
-
Monitorozunk 5 konkurens weboldalt, melyről riportálunk
-
Minden hónapban mélyreható kulcsszókutatást végzünk webshopod és termékeid kapcsán
-
Minden hónapban teljeskörű riportot készítünk az elért eredményekről
Extra szolgáltatásaink, webshopod igényei szerint
Kiegészítő szolgáltatásainkhoz kérd egyedi ajánlatunkat-
Optimonk perszonalizált kampányok hírlevél feliratkozók gyűjtésére és konverzió növelésre
-
Mailchimp hírlevél kezelés és hírlevél automatizáció
-
TikTok hirdetéskezelés
-
Google Ads extra kampányok (remarketing, google shopping, youtube video, performance max)
-
Kampányok a Meta teljes hálózatán (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp)
-
Teljes weboldal SEO
