fbpx
Marketing Consulting - Online marketing ügynökség

Google hirdetéskezelés

Kétségkívül a Google jelenleg Magyarország legnépszerűbb keresőmotorja, azok a vállalkozások, amik pedig nincsenek rajta jelen, ma már valószínűleg nem is nagyon tudják értékesíteni termékeiket.

Mi is az a Google ADS?

A Google Ads egy online hirdetési platform, amelyet felhasználhat vállalkozása népszerűsítésére, termékek vagy szolgáltatások értékesítésére, valamint forgalmának növelésére. Megkönnyíti azon potenciális ügyfelek elérését, akik a Google-t használják online keresésre. Ez ma az egyik leghatékonyabb módszer arra, hogy olyan vásárlókat vonzzon, akik pontosan azt akarják, amit Ön kínál. A Marketing Consulting szolgáltatásai a lehető legjobban kiaknázzák vállalkozása számára a Google Ads-ben rejlő lehetőségeket. Abban hiszünk, hogy csakis minőségi, releváns felhasználót irányítunk Önhöz a minél magasabb számú konverzió eléréséhez.

A Google Ads lehetővé teszi napi költségkeret beállítását minden kampányhoz, és ajánlatok kiválasztását az egyes ajánlattételi csoportokhoz. Segítségével szabályozhatja, hogyan költse el pénzét, és hogyan jelenítsen meg hirdetéseket a megfelelő embereknek, a megfelelő helyen és a megfelelő időben. Az erősen fókuszált kulcsszavak megcélzása több potenciális vásárlót vonz webhelyére.

Tartalom

Tudta?

Ma már minden fizikai boltban történő vásárlást megelőz egy Google keresés. Tehát ha Ön fizikai bolttal rendelkezik, akkor is érdemes ma már igénybe venni a Google Ads szolgáltatásait. Hiszen mielőtt a vásárló bemegy egy boltba, elvégez legalább egy online keresést az általa megvásárolni kívánt termékről.

Hasznos lehet a Google Ads vállalkozásom számára?

Ha az Ön vállalkozásának van növekedési terve, akkor a Google Ads talán a legfontosabb az Ön számára. Hónapokba telik amire webhelyét a keresőoptimalizálás az első helyekre repíti. Éppen ezért szokták a Keresőoptimalizálást (SEO) és a kattintás alapú hirdetéseket (PPC) egyszerre, megfelelő online stratégia mellett működtetni. Ezt hívják SEM-nek azaz keresőmarketingnek. A google ads segítségével könnyedén rangsorolhat a SERP-ben, amíg a keresőoptimalizálás meg nem hozza az Ön számára kívánt eredményeket.

Keresőmarketing

Keresőoptimalizálás

Kattintásalapú hirdetés

Cégünk szakemberei több, mint 10 éves múlttal rendelkeznek Google Ads kampánykezelésben. Vegye igénybe az ő segítségüket, így biztos lehet benne, hogy vállalkozásának egyetlen nehezen megkeresett fillérje sem fog kárba veszni.

Google Ads kampány típusok

Legyen bármilyen célja is vállalkozásunknak, a Google Ads egész biztosan tudja támogatni azt. Legyen szó az értékesítés növeléséről, egy márka felépítéséről, a megfelelő vásárló becsábításáról a boltba, mobil applikációnk népszerűsítéséről, a Google tárháza mindenre nyújt megfelelő megoldást. A legfontosabb a kampány típusának meghatározása előtt, hogy mérjük fel mire van vállalkozásának pontosan szüksége és ennek megfelelően állítsuk fel céljait. Ha ez megvan kiválaszthatjuk a megfelelő Google Ads kampányt az Ön számára.

Jelenleg a Google 6 kampánytípust különböztet meg egymástól.

Google Ads keresési hirdetések
Keresési kampány

Ez nem más, mint a szöveges hirdetések a keresési találatok között. Olyan hirdetéseket készítünk és jelenítünk meg, ami megszólítja azokat az embereket, akik az Ön termékeit és szolgáltatásait célzottan keresik. Kiválóan alkalmas arra, hogy növelje a vásárlások számát és a potenciális ügyfelek számát. Illetve felhasználókat irányítson webhelyére.

Maximális teljesítmény

Egyik személyes kedvencünk a teljesítménymaximalizáló kampány, ami méltán rászolgált a nevére. A „maximális teljesítmény” lehetővé teszi, hogy egyetlen kampányban hozzáférjünk a Google Ads teljes hálózatához és tárházához. A teljesítménymaximalizálás a megadott konverziós célok alapján történik és valós időben optimalizálja a teljesítmény intelligensen kombinálva az egyes hirdetés elemeket és ajánlattételi stratégiát.

💡 Tipp! A maximális teljesítmény kampányban is lehet használni Google Shopping elemeket, azt azonban már kevesen tudják, hogy a Google Ads rendszere előnyben részesíti azokat a hirdetőket, akik a maximális teljesítmény kampányt használják, mint azokat, akik simán egy Shopping kampánnyal hozták létre az értékesítésre szánt termékeket.

Miért érdemes teljesítménymaximalizáló kampányokat használni? Azért, mert amint a kampány aktív, a rendszer úgy automatizálja, hogy a lehető legjobb teljesítményt nyújtsa. Ahhoz azonban, hogy az automatizálás jól működjön a megfelelő kreatívokra van szükség. (Logók, képek, videók, Hosszú és rövid címsorok, leírások, merchant center elemek) Ha jó minőségű kreatívokat biztosítunk, a rendszer meghálálja ezt konverziókkal.

A teljesítménymaximalizáló kampányok sokkal részletesebb statisztikákat és adatokat biztosítanak számunkra. Így jobban alakíthatjuk marketing stratégiánkat is hiszen jobban megismerjük mit szeret célközönségünk és mit nem.

A teljesítménymaximalizáló kampány a Google teljes hálózatára kiterjed.

Google Ads maximális teljesítmény kampány

Google partner

Hirdetései jó kezekben vannak


A Marketing Consulting a Google-partner jelvény kiérdemeléséhez szükséges összes követelményt teljesítette. Bővebb információt a partner jelvényre kattintva kaphat.

Google Ads hirdetéskezelés
Google Ads - Display hirdetések
Display kampányok

A Display kampányok lehetővé teszik, hogy vizuális kreatívokat jelenítsen meg ügyfelei számára. Így érje el az Ön számára releváns közönséget, miközben azok blogokat, híreket olvasnak, vagy éppen mobil applikációikat használják. A Google partnerrendszerében többmillió webhely van, akiknek közönségeit pontosan megcélozhatjuk egy-egy kampány létrehozásával. Beleértve a teljes youtube hálózatot is. Remek lehetőség arra, hogy ne csak a keresőre, de más szegmensekre is kiterjessze online jelenlétét.

💡 Tipp! Display kampányok során akár speciális közönségeket is elérhetünk, például azokat, akik már korábban meglátogatták az Ön webhelyét, vagy használták alkalmazását.

Shopping

A Shopping kampányok termékeket jelenítenek meg a Merchant Center segítségével a Google használatával. Ez olyan kereskedők számára ideális, akik termékeiket szeretnék eladni a Google rendszerében. A Shopping hirdetések a keresési találatokban a Google Shopping lapon jelennek meg. Ehhez azonban szükség van egy Merchant Center fiókra, illetve egy jó minőségű termék feed-re mely megfelelően képes átadni az adatokat a Google részére. Ha termékeit a Google rendszerében szeretné értékesíteni, keressen minket bátran. Megtaláljuk Önnek a megfelelő megoldást.

Google Ads - videó hirdetések
Google Ads videó hirdetés
Videó

A videó kampányok segítségével videókat jeleníthet meg a youtube-on és a Google más webhelyein. Egyes videókampány típusuk kíválóan alkalmasok márkaépítése, míg mások növelni tudják a webshopjában történő értékesítések számát.

Felfedezési

A Discovery kampányok segítségével akár 3 milliárd felhasználót is el lehet érni világszerte a Google feedjein. Ez a kampánytípus segít abban, hogy rendkívül személyreszabott hirdetéseket készíthessen célközönségének. Az egyik legalkalmasabb kampánytípus márkaépítésre, felfedezésre az iránta való elköteleződésre. Ha márkád piaci bevezetés előtt áll, keress minket és megmutatjuk a legmegfelelőbb módját, hogy megtaláld az iránta érdeklődőket.

Google ads felfedezési hirdetés

Miért érdemes használnia a Marketing Consulting
Google Ads szolgáltatásait?

Azért, mert a rosszul irányított Google hirdetési kampány sokkal több pénzt költ, mint amennyi szükséges lenne a célok eléréséhez.

Az okok közül néhány:

  • A használt kulcsszavak nem megfelelőek
  • A hirdetések a nap rossz időszakában jelennek meg
  • A kampányban használt kizáró kulcsszavak hiánya
  • Látogatók vonzása az alacsony konverziót eredményező céloldalakra
  • Nem megfelelő időzítésű hirdetések megjelenítése
  •  
Hirdetéskezelés - Online marketing ügynökség

Miben vagyunk mi mégis mások?

Konverzió alapon dolgozunk

Ismerős a szituáció, hogy megbízott egy ügynökséget, kifizette a kampány kezelési díjat, kapott hó végén egy csinos kimutatást rengeteg kattintásról, de a költségek mellett nem kapta meg a megfelelő eredményt? A legtöbben kattintás alapú hirdetéseket hoznak létre. Mi gondosan beállítjuk analitikai eszközeit és konverziós céljait. Ezek mentén dolgozunk. Ha tegyük fel az Ön számára az a legfontosabb, hogy újonnan nyitott üzletébe vásárlók menjenek, mi ezt a konverziót fogjuk alapul venni és úgy optimalizáljuk a hirdetéseket, hogy az automatizmus ezen cél elérésén dolgozzon folyamatosan. Ha önnek a webshopjában van szüksége több vásárlóra, be fogjuk állítani a hirdetési fiókjában a végrehajtott vásárlási célokat és ehhez fogjuk alakítani az egyes ajánlattételi eszközöket, valamint úgy hozzuk létre a hirdetéseket, hogy azok célja mindenképpen a végrehajtott vásárlás legyen. Nem pedig a kattintásai számát kívánjuk növelni.

Nyomonkövethető havi jelentések

Tevékenységeinket és a hirdetésekre költött pénzének az útját nyomon követheti, hiszen minden hónapban riportálni fogjuk azokat részletesen. Sőt! Ezen felül folyamatosan javaslatokat fogunk tenni az Ön számára weboldalával kapcsolatban, a felhasználók keresési trendjeivel kapcsolatban és megosztunk Önnel minden olyan fontos információt, mely a hasznára lehet vállalkozásának.

Az adatvezérelt marketing ereje, avagy minden eszköz egymásra hangolva

Ha cégünket választja nem csak Google Ads fiókja kezelésében segítünk, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy Ön a legtöbb adattal rendelkezhessen vásárlóiról, illetve webshopja felhasználóiról. Segítünk a Google teljes marketing arzenáljának a telepítésében és működtetésében, valamint ezeket az eszközöket egymással is összekötjük, hogy minél hatékonyabban működő marketing folyamatokat hozhassunk az Ön számára létre. Ezekhez az eszközökhöz természetesen Ön is hozzáférést kap és vállalkozása rendelkezésére bocsátjuk.

Versenytárs elemzés

Cégünk marketing ügynökségként több olyan vásárolt professzionális programmal rendelkezik mely lehetővé teszi egyúttal versenytársainak elemzését is. Bármikor nyomon követhetjük hirdetéseiket, megnézhetjünk az Ön számára mivel szerzi webhelyének látogatóit és természetesen megosztjuk Önnel a kapott információkat.

Felépítjük a remarketing listát

A közös munka megkezdtével alaposan felépítjük webshopja remarketing listáit. Így a későbbiek folyamán is el fogja érni látogatóit gondosan szegmentálva időszakokra és érdeklődési körökre.

A Google Ads tehát csodát tesz?

Lehet, hogy most meglepi a válasz, de NEM! 

A hirdetési rendszerek ma már rendkívüli módon automatizáltak, tesztelik a célközönségeket, a beállításokat és minél több adatot gyűjt a hirdetési rendszer egy-egy felhasználóról annál „okosabb” lesz és annál inkább megtalálja a megfelelő személyeket az Ön céljaihoz. Így minél régebb óta futtatunk egy kampányt azonos konverziós célokkal, annál jobb és jobb eredményekre számíthatunk.

Mi pontosan ezért tervezünk ügyfeleinkkel hosszútávra és ezért tervezzük meg alaposan online jelenlétüket hosszútávon is.

A Google Ads is elhivatott, kitartó munka. Gyümölcse azonban sok más marketing eszköznél hamarabb beérik. Mi ennek az oka? Ma már ezek az online hirdetések rendkívül sok módon beállíthatóak, rengeteg kampány típus közül választhatunk az elérni kívánt cél alapján, rengeteg módon célozhatjuk meg a felhasználókat és többféle konverziós célt is hozhatunk létre. Éppen ezért tesztelik A/B tesztelési lehetőséggel a szakemberek a kampányokat ahogyan mi is, és épp ez az oka annak, hogy minden hirdetésnek van tanulási ideje.

Google Ads hirdetéskezelés

Mennyi a Google hirdetési költsége?

Nálunk a Google hirdetési költségei két részből adódnak össze.

A Google hirdetési költségei:

A Google Ads fiókban be kell állítania egy fizetési módot, ahol a Google bankkártyájáról fogja levonni a hirdetési költségeket. Egy-egy Google Ads kampánynál napi költségkeretben kell gondolkozni. Sajnos idén minden nagyobb hirdetési platform jócskán megemelte az árait, így egy-egy Google Ads kampány során akár napi 8000 Ft-os hirdetési költséggel is számolnia kell.

  •  

Az ügynökség kampánykezelési díja:

Ez az, amit a Marketing Consulting felé kell megfizetnie minden hónapban Google Ads kampányai kezelési költségeként. Ez tartalmazza az analitikai eszközei beállítását, a Google Ads fiókja beállításait, a kampányai létrehozását és beállítását. Kreatívok készítését és magát a napi szintű kampánykezelést, tesztelést és monitorozást, hogy pénzét a legoptimálisabban költhessük el. Ennek pontos költségeit az igényei felmérése után tudjuk Önnek megmondani. De a kampánykezelés nagyságrendileg 100.000 Ft körül mozog ügynökségünknél.

  •  

Google hirdetéskezelés árak

Google hirdetéskezelés árak

Fél éves szerződés esetén
  • Hirdetési fiókok beállítása, analitikai eszközök telepítése és összekötése: Ingyenes
  • Hirdetési stratégia kidolgozása, kulcsszókutatás, kreatívok készítése: Ingyenes
  • Egyszeri kampány beállítási díj: 50.000 Ft - 100.000 Ft (a kampány bonyolultságától függően)
  • Folyamatos optimalizáció, havi munkadíj: 75.000 Ft - 120.000 Ft (az elköltött hirdetési budget függvénye)

Google hirdetéskezelési áraink így havi 75.000 Ft – 120.000 Ft + ÁFA között mozognak a kampány felállítása után. Mely szolgáltatás az alábbiakat magába foglalja:

  • A hirdetési fiók (Google ads) beállítását, paraméterezését
  • Előzetes kulcsszókutatást, javaslatok készítését a használandó kifejezésekre, kulcsszavakra.
  • A kampány céljainak meghatározását, a cég stratégiája alapján a megfelelő kampány, hirdetéstípus és ajánlati stratégia kiválasztását.
  • A kampányok létrehozását, a hirdetéscsoportok megalkotását a hirdetések szövegezését, a kampányok hirdetéseinek létrehozását, A/B tesztelhetőséggel.
  • A kampányok folyamatos monitorozását a tanulási időszakban. Azok optimalizálását.
  • A tanulási időszak utáni nyomonkövetést, optimalizálást.
  • Havi riportok készítését. Javaslatok tételét a változtatásokról.
Marketing Consulting - Online marketing ügynökség

Kérjen ajánlatot!