Tudástár
Kérd el heti cikkeinket.
Heti 1 db marketing cikk ami biztos, hogy előnyére válik vállalkozásodnak.
Ha elakadsz az online marketing napról- napra egyre fejlődő világában. Ha még mindig nem tiszta mi az a ROAS, cél-CPA, mi hasznát veszed a mesterséges intelligenciának vagy nem tudod követni a Meta és Google algoritmusok változásait. Akkor add meg keresztneved és e-mail címed. Máris küldjük az online marketing legfontosabb híreit, aktualitásait, változásait.
SEO vagy PPC: Melyik marketingstratégia jobb a vállalkozásodnak?
A SEO-nak és a PPC-nek megvannak a saját erősségei – attól függően, hogy mik a céljaid a vállalkozásodban. Mégis miben különböznek, mik az előnyeik és
Az új Google AI alapú keresési élménye
A Google AI legújabb fejlesztése, az úgynevezett „AI mód”, megérkezett, és alapjaiban alakíthatja át az organikus keresés világát. Bár a bejelentés nem számít teljesen újdonságnak,
A Google Performance Max kampányok keresési kifejezéseit is láthatjuk
A Google Performance Max mostantól megmutatja, hogy mely keresési kifejezések jelenítenek meg hirdetéseket, és lehetővé teszi a kizáró kulcsszavak közvetlen hozzáadását a Keresési kifejezések jelentésből.
13x Marketing Gyémándíj és az Év Marketing Nagykövetei
2024 egy felejthetetlen év számunkra, hiszen Ügynökségünk, a Marketing Consulting összesen 13x Marketing Gyémántdíjat nyert a 2025-ös Digital Forum-on. Az alábbi kategóriákban nyújtottunk be győztes
Hasznos-e SEO szempontokból az AI szövegírás?
A mesterséges intelligenciával történő tartalomgyártás térhódítása gyökeresen átalakította a digitális marketing világát. Soha nem volt még ennyire egyszerű és gyors posztokat, hirdetési szövegeket, blogbejegyzéseket vagy
Google cégprofil kezelő – a teljes 2025-ös marketing útmutató
Képzeld el, hogy egy idegen városban jársz, és hirtelen megéhezel. Előkapod a telefonod, beírod a Google Térkép keresőjébe: „legjobb pizzéria a közelemben”. Másodpercek alatt eléd
A Facebook hirdetések legfrissebb trendjei 2025-ben
A hirdetőknek folyamatosan figyelniük és kísérletezniük kell, ha versenyelőnyt szeretnének fenntartani és eredményeket akarnak elérni a Facebook hirdetési rendszerében. Bár számos bevált stratégia továbbra is
A legnépszerűbb Google Ads-trendek 2025-ben
Milyen irányt vesz az online ppc piac 2025-ben? Számtalan előrejelzés látott napvilágot, és a rengeteg információ között nehéz eldönteni, mire kell igazán fókuszálnunk. Egy dolog
Mobile-first indexelés: Minden amit érdemes tudnod
Mobile-first indexelés. Tarts lépést az élvonalbeli technológiákkal a mobilos teljesítmény javítása, a tartalom egységességének biztosítása és a gördülékeny felhasználói élmény kialakítása érdekében. A Statista szerint
Online marketing trendek 2025-ben
Az online marketing változóban van, és a piac próbál alkalmazkodni, miközben elfogadja a bizonytalanságot. Ilyenkor év elején érdemes mindig felülvizsgálni cégünk marketing és egyéb tevékenységeit
Itt a Google Gemini 2.0 és azt ígéri, hogy bármire képes lesz
Az év végén a Google bemutatta várva várt Gemini 2.0 AI modelljét. Ez a következő generációs AI modellje, amely az intelligencia és képességek terén például
Mi az AEO (Válaszmotor-optimalizálás)?
Az AEO egy digitális marketing stratégia, amelynek célja a webes tartalom optimalizálása, hogy az megjelenjen a felhasználói lekérdezésekre adott AI-generált válaszokban. Kutatgattál már úgy, hogy
SEO keresőoptimalizálási trendek 2025-re
Ahogy közeledünk 2024 végéhez, az SEO trendek világa már most változik, és még nagyobb változások várhatóak jövőre. A Google adatainak lehetséges hozzáférhetőségével a versenytársak megrengethetik
Instagram marketing újdonságok 2025-re
Ebben a cikkben végignézzük az Instagram legfrissebb funkcióit, és azt is megmutatjuk, mit jelentenek ezek marketing szempontból vállalkozásod számára. Miért fontosak az Instagram legújabb funkciói
A Google Shopping nagy átalakuláson megy keresztül
Az emberek naponta több mint egy milliárd alkalommal vásárolnak a Google Shopping hálózatán, hogy például ruhákat próbáljanak fel virtuálisan vásárlás előtt, a Lens segítségével azonnal
A ChatGPT Canvas megkönnyíti az írást és a kódolást
Itt a ChatGPT újdonsága, a Canvas, mely segít összetettebb szövegeket és bonyolultabb kódolási feladatokat ellátni a felhasználók számára. Mi pedig hogyan is mutathatnánk be jobban,
Így auditálhatod a Google Ads fiókodat 6 egyszerű lépésben
Akár egy új fiókot veszel át, akár csak valaki más munkájára vetnél egy extra pillantást, vagy egy olyan fiókhoz térnél vissza, amit már egy ideje
Mennyit érdemes költened a Google Ads-re? Teljes útmutató a PPC költségekhez
A Google Ads remek eszköz lehet abban, hogy több potenciális ügyfelet vonzz a vállalkozásodhoz, de ez bizony nem ingyenes. Szóval mennyit is érdemes költened a
Kísérleti fázisban a Google Search Console ajánlások
A Google Search Console most egy új ajánlási funkcióval bővült, ahol a Google webhelyfejlesztési ötleteket ad, a jobb keresőoptimalizálásért. Az ajánlások a Search Console adataira
Teljes SEO keresőoptimalizálás útmutató a minőségi tartalomhoz
Tanuld meg egy SEO ügynökség segítségével, hogyan készíthetsz olyan tartalmat, ami 2024-ben igazán kitűnik, növeli az organikus keresési forgalmadat, és eléri a közönséged szívét, sajátítsd
Mit várhatnak a webshopok az új Google Merchant Centertől?
Az új Merchant Center bevezetése A közelgő szeptemberi frissítés során minden webshop tulajdonosnak lehetősége nyílik arra, hogy átlépjen az új Merchant Center platformra, amely számos
Itt a SearchGPT az OpenAI keresőmotorja
Az OpenAI bejelentette legújabb innovációját, a mesterséges intelligencia által vezérelt SearchGPT keresőmotort. Ezzel az újításukkal az OpenAI hivatalosan is belépett a keresőszolgáltatások piacára. A SearchGPT
Okok, amik miatt gyarkan elhagyják webshopodat
Magas a visszafordulási arány webshopodban? Szerencsére ez javítható. Nézd meg mik lehetnek a kiváltó okok, amik a magas visszafordulási arányhoz vezetnek, és hogyan csökkentheted a
Hogyan számítsuk ki egy marketing kampány megtérülését? (ROI)
Mi az a marketing ROI és hogyan tudom kiszámolni vele egy marketing kampány megtérülését? Minden cégnek elengedhetetlen eszköz a hatékony marketinghez.