Tudástár

Kérd el heti cikkeinket.
Heti 1 db marketing cikk ami biztos, hogy előnyére válik vállalkozásodnak.
Ha elakadsz az online marketing napról- napra egyre fejlődő világában. Ha még mindig nem tiszta mi az a ROAS, cél-CPA, mi hasznát veszed a mesterséges intelligenciának vagy nem tudod követni a Meta és Google algoritmusok változásait. Akkor add meg keresztneved és e-mail címed. Máris küldjük az online marketing legfontosabb híreit, aktualitásait, változásait.
Hogyan telepíts Google Címkét a konverziók követéséhez?
Ebben a bejegyzésben megmutatjuk a konverziós műveletek nyomon követésének beállítását a Google Ads rendszerében.
Új Meta hirdetési eszközök, a mesterséges intelligenciával hajtott ünnepi szezonra
A Meta új Facebook hirdetési eszközöket jelentett be, amelyek segítenek a vállalkozásoknak ügyfeleket találni, és növelni az eladásokat.

Hogyan veheted rá a Google Bardot, hogy elvégezze a marketinged?
Megvizsgálunk néhány módot, amellyel megkérheted a Google Bardot, hogy segítsen marketing stratégiádban, a kiindulási pontok létrehozásától a szöveges mintákig.

Hogyan találjuk meg és javítjuk ki a törött linkeket webhelyeden?
A törött linkek (vagy másnéven broken links) negatívan befolyásolják weboldalad, webshopod felhasználói élményét, konverziós arányát és SEO-ját.

Ettől olyan zseniális a Barbie marketingkampánya
A Barbie marketingkampánya felkarolta a karakter jellegzetes személyiségét, frissítő megközelítést kínálva, amely visszhangra talált a rajongók körében.
E-kereskedelmi SEO: Hogyan növelhetik a webshopok organikus forgalmukat?
A keresőoptimalizálás az webshopok egyik alappillére. A SEO az egyik legmagasabb ROI-val rendelkezik az e-kereskedelmi marketingkampányok közül.
A Google elindítja a 2023. augusztusi alap algoritmus frissítését
A Google bejelentette, hogy elkezdi a 2023. augusztusi keresési alapfrissítés bevezetését, amely heteket vehet igénybe.
Még mindig a Facebook a legnépszerűbb közösségi média platform a marketingesek körében
A marketingesek és a marketing ügynökségek csaknem 90%-a a Facebookot választja közösségi médiában való hirdetéshez.
B2B Facebook és Instagram hirdetési útmutató
Költséghatékony módszerre van szükséged a B2B potenciális ügyfelek elérésére? Most megtudhatod, hogyan használhatod ki a Meta legújabb B2B célzási lehetőségeit.
9 tipp a B2B Google Ads kampányod hatékonyságához
Belefáradtál az alulteljesítő B2B Google Ads kampányokba? Használd ezeket a tippeket, hogy a megfelelő célközönség elé kerüljön, és elérd a kívánt eredményeket.
Hogyan hozzunk létre B2B kampányokat a Google Ads-ben?
B2B marketing ügynökségként nehéz feladat olyan online kampányokat készíteni, amelyek valóban ezt a réteget célozzák.
A Google Bard elérhető most már magyar nyelven is
Mostantól új nyelveken és országokban is hozzáférhetsz a Google Bardhoz, többek közt magyar nyelven is és testreszabhatod a válaszokat.
Bemutatkozik a Threads: Az új módja, hogy elmondd szöveggel
A Threads egy új alkalmazás, amelyet az Instagram csapata készített a szöveges frissítések megosztására és a nyilvános beszélgetésekhez való csatlakozásra.
Mi az a CPA és ROAS a Goolge Ads-ben? Illetve melyik a neked való?
Vállalkozástulajdonosként biztos te is hirdetsz a Google Ads rendszerében és két KPI mutatóról le sem veszed a szemed, ha a hirdetéseidről van szó: a konverziónkénti költségről (CPA) és a hirdetési kiadások megtérüléséről (ROAS).
Facebook frissítések, amik hatással lesznek a marketingedre
Küszködsz, hogy lépést tarts a Facebook változásaival? Összefoglalót keresel a fontos frissítésekről? Ebben a cikkben megvizsgáljuk a Facebook olyan változásait, amelyek fontosak a marketinged számára.
Hogyan növelheted 2023-ban a bevételed a Google segítségével?
Minden eddiginél fontosabb, hogy agilis legyél, és új módokat találj az emberekkel való kapcsolatfelvételre azokban a pillanatokban, amikor a legfogékonyabbak lesznek az üzenetedre.
Hogyan segítheti a Google mesterséges intelligenciája a kisvállalkozásokat?
Bár a Google Bard az EU terülétén, így Magyarországon sem használható még, világszerte már 180 országban elérhető a Google mesterséges intelligenciája.
10 tipp képek keresőoptimalizálásához
Mi az a kép SEO?
Az kép SEO a képek keresőoptimalizálására utal, hogy nagyobb forgalmat vonzzon a keresőmotoroktól.
A 35 legérdekesebb TikTok statisztika 2023-ban
Világszerte 3 milliárd letöltés Sokan élvezik a platformot vagy éppen a TikTok tartalomgyártást. Érdemes felturbóznod a TikTok marketinged.
Megszűnnek a Facebook és Instagram shopok
2023. augusztus 10-től ugyanis megszűnnek a Facebook és Instagram boltok.
Ez egész pontosan azt jelenti, hogy a shopokhoz kapcsolódó bizonyos szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.
10 Bevált módszer, hogy a legtöbbet hozd ki Google Ads Max Performance kampányodból
Mi az a Google Performance Max és hogyan működik? A Google Performance Max pontosan azt csinálja, aminek hangzik – maximalizálja a teljesítményt.
A Meta az Egyesült Államokban is elindította a fizetős hiteles fiók szolgáltatását
A Meta vezérigazgatója, Mark Zuckerberg bejelentette, hogy a vállalat az Egyesült Államokban elindítja a Meta Verified szolgáltatást az Instagramon és a Facebookon is.
Megérkezett a Google 2023 márciusi alap-algoritmus frissítése
A Google évente többször jelentős, átfogó változtatásokat hajt végre keresési algoritmusain és rendszerein. Ezeket alapvető frissítéseknek nevezzük. Az alapvető frissítések célja, hogy biztosítsa a Google azon küldetését, hogy hasznos és megbízható eredményeket nyújtson a felhasználóknak.
Minden, amit tudnod kell a ChatGPT-ről
Az Open AI, a DALL·E mesterséges intelligencia-generátor mögött álló cég adta ki a ChatGPT virtuális botot A bot, amely több mint 1 millió felhasználót vonzott