A Magyar Marketing Szövetség idén is megrendezte a Marketing Diamond Awards-ot, a díjátadóra ezúttal az ETELE CINEMA-ban került sor a Trendfórum keretein belül.
A díjat olyan cégek kapják, akik az üzleti célok eléréséhez magas szintű marketing tevékenységet folytatnak. Az Ügynökségeket egy 20 fős, neves marketingszakemberekből álló zsűri alkotja, akik előre meghatározott szempontok alapján pontozzák a benyújtott pályamunkákat, az így kapott eredmény pedig eldönti, hogy adott pályázat megérdemli-e a Marketing Gyémántot.
Cégünk két benyújtott pályázatával nyert, B2B marketing, és image, márkaépítés kategóriákban.
- Zenith Workx B2B marketing stratégia és üzleti terv
- Intimjátékom.hu márkaépítés
Zenith Workx B2B marketing stratégia és üzleti terv
Célunk az volt, hogy marketing tanácsadói és marketing stratégiát felállító szerepben a Zenith Workx csapatával közösen, a céget, a munkaruházati és munkavédelmi piacon egyedi digitális megoldásokkal, saját ügyfélkezelő rendszerrel és szervezeti fejlesztéssel megerősítsük és bevételeit határozott léptékben növeljük, egy jelenleg csökkenő piacon és piaci környezetben.
Intimjátékom - márkaépítés
A célunk az volt, hogy felépítsünk egy felnőtteknek szóló webáruházat, egy olyan iparágban, ahol online nehéz érvényesülni. A hirdetési költségek miatt nem kellett aggódni, hiszen a legtöbb, hazai népszerű hirdetési platformon nem lehet ezeket a termékeket hirdetni, mint például a Meta rendszerében. Illetve a Google hálózatán is csak nagyon szigorú feltételek mellett. A célközönségünk elég széles, gyakorlatilag minden férfi és nő, aki elmúlt 18 éves és valamilyen szinten tesz, tenni akar a szexuális egészségéért, kapcsolata boldogságáért, vagy jobban szeretné élvezni a házasságát esetleg az egyedül lét apró örömeit. A feladatunk az volt, hogy őket elérjük más online megoldásokkal, és a weboldalt minden nemnek és korosztálynak vonzóvá tegyük valamely szempontból.