fbpx
Marketing Consulting - Online marketing ügynökség

SEO keresőoptimalizálás

Mi a SEO?

A keresőoptimalizálás angolul „Search Engine Optimization”, azaz SEO. Nem más, mint a weboldalak keresőmotorokban megjelenő organikus megjelenések javítási folyamata. Azaz egy olyan folyamat, ahol igyekszünk a különböző keresési kifejezésekre minél többször, pontosabban és hatékonyabban megjeleníteni a weboldalt vagy webshopot.

A keresőoptimalizálás folyamatában az organikus, azaz a nem fizető találatokra koncentrálunk.  

Az organikus keresés a legszembetűnőbb módja annak, hogy az emberek felfedezzék és elérjék webshopodat. A jó SEO stratégia ma már elengedhetetlen a webhelyre irányuló forgalom mennyiségéhez és minőségéhez.

Tartalom

Miért fontos a SEO?

Ahhoz, hogy megértsük a SEO értékét és fontosságát bontsuk három részre a fogalmakat.

Organikus keresési találatok: A keresőmotor legelső találati listáján (SERP) megállapított nem fizetett adatok a leginkább relevánsak a felhasználó indított keresése szempontjából. A hirdetések ma már a SERP jelentős részét teszik ki. Az organikus keresési eredmények abban különböznek ezektől a hirdetésektől, hogy maga a keresőmotor rangsorolási algoritmusai, nem pedig a hirdetők ajánlata alapján helyezkednek el. Nem tud fizetni azért, hogy oldala magasabb helyezést érjen el az organikus keresés eredményei között.

Az organikus forgalom minősége: Mennyire releváns a felhasználó számára az ön találata, ami kilistázta a kereső oldalra? Tegyük fel, hogy ön tápot árul. És tucatszám érkeznek a számítástechnika iránt érdeklődők a weboldalára. Pedig kutyusoknak készült termékeket értékesít. A felhasználók ebben az esetben valószínűleg anélkül hagyják el a webhelyét, hogy bármit csináltak volna ott. A jó minőségű forgalom csak azokat foglalja magában, akik valóban érdeklődnek az Ön által forgalmazott termékek vagy kínált szolgáltatások iránt. A kiváló SEO kihasználja a weboldal beállításait, hogy a lehető legjobb minőségű organikus forgalmat irányítsa a weboldalra.

Organikus forgalom mennyisége: A felhasználók sokkal nagyobb valószínűséggel kattintanak azokra a webhelyekre, amelyek a találati lista felső részében helyezkednek el. Ezért fontos, hogy a megfelelő SEO stratégiát alkalmazzuk és a releváns oldalakat minél magasabban rangsoroljuk. Minél több jó minőségű látogatót vonz a webhelyére annál valószínűbb, hogy az értékes konverziók száma is növekedni fog.

A SERP felépítése

A SERP felépítése - SEO ügynökség

Fizetett hirdetések

Fizetett Google shopping hirdetések

Organikus találatok

A SERP felépítése - Online marketing ügynökség

Térképes találatok

Fizetett hirdetések

Miért összpontosít a SEO a Google-ra?

Sok ember számára a keresőmotor a Google szinonimája, amely a globális keresőmotor-piac mintegy 92%-át birtokolja. Mivel a Google a domináns keresőmotor, az általunk kialakított SEO stratégia is a Google számára legmegfelelőbb megoldások körül forog. Hasznos tisztában lenni a Google működésével és miértjével.

Amit a Google akar: A Google célja, hogy a legjobb keresési élményt nyújtsa felhasználóinak. Ez azt jelenti, hogy a lehető leggyorsabban biztosítsa a legrelevánsabb eredményeket.

Legyen betonbiztos SEO stratégiád!
Bízd szakemberekre

Több, mint 10 éves tapasztalattal rendelkezünk.

SEO technikák

A SEO-nak három fő összetevője – vagy pillére – van, amelyek a hatékony SEO-stratégiák felépítését szolgálják:

Technikai SEO: Ez olyan műveletek sorozata, amely a webhely beállításaiban történik a SEO javítása érdekében. Ennek gyakran semmi köze a webshopban található tartalomhoz. A technikai optimalizálások közé tartozik például az XML-sitemap, a tartalom strukturálása a felhasználói élmény szempontjából, valamint a webhely teljesítményének javítása – például az oldalak betöltési ideje, a megfelelő képméretezés és tárhelykörnyezet.

On-page SEO: Ez a folyamat, amely biztosítja, hogy a webhely tartalma releváns legyen a felhasználók számára. Ez a tartalmi rész mely a megfelelő kulcsszavakat vagy kifejezéseket tartalmazza a fejlécben, a szövegi elemekben, a termék leírásokban és biztosítjuk vele, hogy minden oldal tartalmazzon meta leírásokat, webhelyen belüli belső linkeket és más jó forgalmú webhelyre mutató külső linkeket. Hogy az url-ek a megfelelő kulcsszavakkal legyenek ellátva. A SEO szakemberek tartalomkezelő rendszereket (CMS) használnak az oldal tartalmának karbantartására.

Off-page SEO: Ezt a technikát a webhely rangsorolásának javítására használják a webhelyen kívüli tevékenységek révén. Ezt a fajta tevékenységet nagyrészt a backlinkek vezérlik. A vállalkozások ezeket partnerkapcsolatokból, közösségi média marketingből és vendégblogolásból generálhatják más webhelyeken.

SEO elemek

SEO tanácsadás

Céged, a termékeid, szolgáltatásaid és a piacod felmérése után megvizsgáljuk a webshopodat és több, mint egy... 

… évtizedes tapasztalattal fogunk tanácsokat adni milyen kereső optimalizálási lehetőségeket találtunk és milyen területeket lehetne finomítani. Beleértve az oldalak optimalizálását, a tartalmat, a webhelyen kívüli optimalizálást, a backlinkeket, a webhely szerkezetét és sokminden mást. 

Kulcsszókutatás

A legjobb helyezés eléréséhez és a Google rendszeréből érkező forgalom növeléséhez egy SEO tervet ...

…készítünk, amihez kulcsszókutatást végzünk. Meghatározzuk mely kulcsszavak a legértékesebbek számodra és melyek használata a legcélravezetőbb. Sokéves tapasztalattal rendelkezünk már a megfelelő kulcsszó stratégia felállításában.

Hosszútávú SEO stratégia

Csapatunk több éves tapasztalattal rendelkezik nemcsak hatékony SEO stratégiák kidolgozásában, hanem...

…különféle platformokon való megvalósításában is. SEO tanácsadó szolgáltatásunk részeként csapatunk együttműködik Önnel a bevált gyakorlatok bevezetésén, útmutatók és források kidolgozásán a csapat többi tagjának oktatásához, valamint javaslatokat ad a háttérrel kapcsolatban, hogy miért érdemes ezeket figyelembe venni. Ezenkívül felülvizsgáljuk az esetleges módosításokat, áttekintjük a HTML-jelöléseket, segítünk hiteles informatív tartalom kidolgozásában és figyelemmel kísérjük SEO kampánya eredményeit. Célunk, hogy marketingcsapatát képessé tegyük arra, hogy figyelembe vegye a SEO bevált gyakorlatait, amikor bármi újat ad hozzá webhelyéhez. Bármilyen témában készséggel állunk rendelkezésére kérdések megválaszolására, a technikai SEO-tól a konverziós ráta növelésének módjaiig.

A versenytársak felmérése

Ha a SEO fontos az Ön számára, akkor valószínűleg fontos a versenytársak számára is. SEO tanácsadóink ... 

…alaposan megvizsgálják, hogy a legjobb versenytársak miben járnak jól a SEO-val, miben nem, és hogyan hasznosíthatják a legjobban ezeket az információkat webhelye számára. Megvizsgáljuk az oldaloptimalizálási taktikáikat, milyen kulcsszavakat céloznak meg, az oldal tartalmi stratégiáját és a backlink stratégiáját. Kutatásunk révén az lesz a célunk, hogy visszafejtsük az Ön versenytársai tevékenységét, és olyan lehetőségeket fedezzünk fel, amelyek webhelyét az övék előtt helyezhetik el. Az online jelenlét fokozását célzó végrehajtható feladatoktól a fejlettebb stratégiákig.

SEO szövegírás

A keresőoptimalizálás megköveteli webhelye internetes jelenlétének folyamatos karbantartását, ...

… hogy előkelő helyet foglaljon el a keresőmotorokban – és ez magában foglalja a tartalmat is. A SEO szövegírás a kulcsszókutatás és a SEO stratégia felhasználásának folyamata webtartalom létrehozására a felhasználók számára. A keresőrobotok előnyben részesítik a felhasználókat kiszolgáló tartalmat, és itt jön képbe a szövegírás. Csapatunk hónapról hónapra szállítja Önnek a megfelelő SEO tartalmakat, melyek felhasználóbarátok és a releváns közönségének szólnak. Ezzel is elősegítve, hogy minőségi ügyfelek és vásárlók érkezzenek webhelyére.

Havi, mélyreható riportolás

A sikeres SEO kampány egyik legfontosabb szempontja az eredmények felmérése és a tervek adaptálása...

… az új SEO trendek, a Google algoritmusok frissítései és az új lehetőségek köré. Annak érdekében, hogy megtekinthesse, hogyan befolyásolják az adatok az eredményeket, havonta kap egy jelentést a legfontosabb teljesítménymutatóiról, arról, hogy mit értünk el, észrevételeinkről és a következő hónapok tervéről. Az átláthatóság SEO tanácsadási szolgáltatásaink nagy részét képezi, és célunk, hogy megértse, hol tart, mit csinálunk, és mit tervezünk a következő lépésekben. A jelentés kézhezvétele után SEO tanácsadóink megbeszélést tartanak Önnel, hogy áttekintsék a jelentést és a következő hónapra vonatkozó terveket.

Hogyan dolgozunk weboldalad keresőoptimalizálásán?

  • Egy rövid konultáció során megismerünk téged, céged, céljaid, termékedet.
  • Ezután átnézzük a weboldalad, megnézzük a jelenlegi technikai beállításait.
  • Kulcsszókutatást végzünk, megnézzük melyek azok a keresési kifejezések, amelyek a legértékesebb vállalkozásod számára.
  • Felállítjuk a SEO stratégiád és elkezdjük ezek mentén beállítani webhelyed technikai és on-page elemeit.
  • Hónapról hónapra részletes jelentés készítünk a Google keresőmotorban elért helyezéseidről, nyomon követheted a haladást.
  • Javaslatokat teszünk a további változtatásokra.

Tudtad, mi micsoda?

Keresőmarketing

Keresőoptimalizálás

Kattintásalapú hirdetés

Keresőoptimalizálás SEO: Lassan érik be a gyümölcse, de végül ingyen irányít felhasználókat a weboldaladra.

Kattintás alapú hirdetések PPC: Gyorsan generál számodra felhasználókat webhelyeden, de minden egyes kattintásért fizetned kell. Ma már rengeteg féle hirdetési platform és a céloknak megfelelő hirdetési forma létezik. Ha erre van igényed nézd meg hirdetéskezelési szolgáltatásunkat, ahol kiválasztjuk a célközönségednek megfelelő platformot és a céljaidnak megfelelő hirdetési formákat a lehető legtöbb konverzió eléréséhez.

Cégünk minősített Shoprenter és UNAS szakértő

Shoprenter szakértők
Unas webáruház marketing

A Marketing Consulting Kft. hivatalosan is ajánlott cég Shoprenter és UNAS webáruházak SEO keresőoptimalizáláshoz. Nem csak a megfelelő kifejezésekre optimalizáljuk áruházad, de segítünk a konverziók számának növelésében is, hogy vállalkozásod nyereségessé tehetsd. Így webshopod valóban megérje a befektetett pénzt, időt és energiát.

SEO áraink

Havidíjas SEO szolgáltatás

Kerülj a Google első oldalára
Ft 150 000 /weboldal/hó
  • Technikai elemzés, segéd és analitikai programok beállítása
  • Kulcsszókutatás, felhasználói szokások elemzése, változások lekövetése, havi tanácsadás a weboldal kezelőinek
  • Tartalmi audit és problémás oldalak feltárása (ismétlődő tartalom, ismétlődő oldalak, hibás oldalak, hibás hivatkozások, nem megfelelő kulcsszó stratégia vagy egyéb gyengeségek)
  • A Domain Authority jellemzése és átvizsgálása
  • Piackutatás, konkurencia figyelése és elemzése (5 weboldal)
  • Google Search Console, Google Analytics figyelése, riportálása illetve beállítása ha valamely eszköz nem áll rendelkezésre
  • SEO stratégia megtervezése a fentiek alapján
  • Az organikus forgalom folyamatos elemzése
  • Belső linkek építése, paraméterezése
  • Külső linkek építése, lehetőségek felkutatása
  • Havi maximum 2 landing page testreszabása SEO stratégia alapján
  • Havi 1 SEO tartalmú cikk készítése a cég stratégiájának megfelelően (minimum 5000 karakter)
  • Havi riport készítése a változásokról, tanácsokkal a weboldal kezelőinek
Népszerű

Extra SEO szolgáltatásaink igény szerint

Kérj teljes weboldal SEO-t vagy extra tartalmakat
  • Extra SEO cikk írása - 30.000 Ft / cikk
  • Teljes weboldal/webshop SEO - egyedi ajánlat szerint
  • Külső linképítés - egyedi ajánlat szerint

Miért a Marketing Consulting?

Marketing Consulting - Online marketing ügynökség

Kérjen ajánlatot!