SEO keresőoptimalizálás
Mi a SEO?
A keresőoptimalizálás angolul „Search Engine Optimization”, azaz SEO. Nem más, mint a weboldalak keresőmotorokban megjelenő organikus megjelenések javítási folyamata. Azaz egy olyan folyamat, ahol igyekszünk a különböző keresési kifejezésekre minél többször, pontosabban és hatékonyabban megjeleníteni a weboldalt vagy webshopot.
A keresőoptimalizálás folyamatában az organikus, azaz a nem fizető találatokra koncentrálunk.
Az organikus keresés a legszembetűnőbb módja annak, hogy az emberek felfedezzék és elérjék webshopodat. A jó SEO stratégia ma már elengedhetetlen a webhelyre irányuló forgalom mennyiségéhez és minőségéhez.
Tartalom
Miért fontos a SEO?
Ahhoz, hogy megértsük a SEO értékét és fontosságát bontsuk három részre a fogalmakat.
Organikus keresési találatok: A keresőmotor legelső találati listáján (SERP) megállapított nem fizetett adatok a leginkább relevánsak a felhasználó indított keresése szempontjából. A hirdetések ma már a SERP jelentős részét teszik ki. Az organikus keresési eredmények abban különböznek ezektől a hirdetésektől, hogy maga a keresőmotor rangsorolási algoritmusai, nem pedig a hirdetők ajánlata alapján helyezkednek el. Nem tud fizetni azért, hogy oldala magasabb helyezést érjen el az organikus keresés eredményei között.
Az organikus forgalom minősége: Mennyire releváns a felhasználó számára az ön találata, ami kilistázta a kereső oldalra? Tegyük fel, hogy ön tápot árul. És tucatszám érkeznek a számítástechnika iránt érdeklődők a weboldalára. Pedig kutyusoknak készült termékeket értékesít. A felhasználók ebben az esetben valószínűleg anélkül hagyják el a webhelyét, hogy bármit csináltak volna ott. A jó minőségű forgalom csak azokat foglalja magában, akik valóban érdeklődnek az Ön által forgalmazott termékek vagy kínált szolgáltatások iránt. A kiváló SEO kihasználja a weboldal beállításait, hogy a lehető legjobb minőségű organikus forgalmat irányítsa a weboldalra.
Organikus forgalom mennyisége: A felhasználók sokkal nagyobb valószínűséggel kattintanak azokra a webhelyekre, amelyek a találati lista felső részében helyezkednek el. Ezért fontos, hogy a megfelelő SEO stratégiát alkalmazzuk és a releváns oldalakat minél magasabban rangsoroljuk. Minél több jó minőségű látogatót vonz a webhelyére annál valószínűbb, hogy az értékes konverziók száma is növekedni fog.
A SERP felépítése

Fizetett hirdetések
Fizetett Google shopping hirdetések
Organikus találatok

Térképes találatok
Fizetett hirdetések
Miért összpontosít a SEO a Google-ra?
Sok ember számára a keresőmotor a Google szinonimája, amely a globális keresőmotor-piac mintegy 92%-át birtokolja. Mivel a Google a domináns keresőmotor, az általunk kialakított SEO stratégia is a Google számára legmegfelelőbb megoldások körül forog. Hasznos tisztában lenni a Google működésével és miértjével.
Amit a Google akar: A Google célja, hogy a legjobb keresési élményt nyújtsa felhasználóinak. Ez azt jelenti, hogy a lehető leggyorsabban biztosítsa a legrelevánsabb eredményeket.
Legyen betonbiztos SEO stratégiád!
Bízd szakemberekre
SEO technikák
A SEO-nak három fő összetevője – vagy pillére – van, amelyek a hatékony SEO-stratégiák felépítését szolgálják:
Technikai SEO: Ez olyan műveletek sorozata, amely a webhely beállításaiban történik a SEO javítása érdekében. Ennek gyakran semmi köze a webshopban található tartalomhoz. A technikai optimalizálások közé tartozik például az XML-sitemap, a tartalom strukturálása a felhasználói élmény szempontjából, valamint a webhely teljesítményének javítása – például az oldalak betöltési ideje, a megfelelő képméretezés és tárhelykörnyezet.
On-page SEO: Ez a folyamat, amely biztosítja, hogy a webhely tartalma releváns legyen a felhasználók számára. Ez a tartalmi rész mely a megfelelő kulcsszavakat vagy kifejezéseket tartalmazza a fejlécben, a szövegi elemekben, a termék leírásokban és biztosítjuk vele, hogy minden oldal tartalmazzon meta leírásokat, webhelyen belüli belső linkeket és más jó forgalmú webhelyre mutató külső linkeket. Hogy az url-ek a megfelelő kulcsszavakkal legyenek ellátva. A SEO szakemberek tartalomkezelő rendszereket (CMS) használnak az oldal tartalmának karbantartására.
Off-page SEO: Ezt a technikát a webhely rangsorolásának javítására használják a webhelyen kívüli tevékenységek révén. Ezt a fajta tevékenységet nagyrészt a backlinkek vezérlik. A vállalkozások ezeket partnerkapcsolatokból, közösségi média marketingből és vendégblogolásból generálhatják más webhelyeken.
SEO elemek
Céged, a termékeid, szolgáltatásaid és a piacod felmérése után megvizsgáljuk a webshopodat és több, mint egy...
… évtizedes tapasztalattal fogunk tanácsokat adni milyen kereső optimalizálási lehetőségeket találtunk és milyen területeket lehetne finomítani. Beleértve az oldalak optimalizálását, a tartalmat, a webhelyen kívüli optimalizálást, a backlinkeket, a webhely szerkezetét és sokminden mást.
A legjobb helyezés eléréséhez és a Google rendszeréből érkező forgalom növeléséhez egy SEO tervet ...
…készítünk, amihez kulcsszókutatást végzünk. Meghatározzuk mely kulcsszavak a legértékesebbek számodra és melyek használata a legcélravezetőbb. Sokéves tapasztalattal rendelkezünk már a megfelelő kulcsszó stratégia felállításában.
Csapatunk több éves tapasztalattal rendelkezik nemcsak hatékony SEO stratégiák kidolgozásában, hanem...
…különféle platformokon való megvalósításában is. SEO tanácsadó szolgáltatásunk részeként csapatunk együttműködik Önnel a bevált gyakorlatok bevezetésén, útmutatók és források kidolgozásán a csapat többi tagjának oktatásához, valamint javaslatokat ad a háttérrel kapcsolatban, hogy miért érdemes ezeket figyelembe venni. Ezenkívül felülvizsgáljuk az esetleges módosításokat, áttekintjük a HTML-jelöléseket, segítünk hiteles informatív tartalom kidolgozásában és figyelemmel kísérjük SEO kampánya eredményeit. Célunk, hogy marketingcsapatát képessé tegyük arra, hogy figyelembe vegye a SEO bevált gyakorlatait, amikor bármi újat ad hozzá webhelyéhez. Bármilyen témában készséggel állunk rendelkezésére kérdések megválaszolására, a technikai SEO-tól a konverziós ráta növelésének módjaiig.
Ha a SEO fontos az Ön számára, akkor valószínűleg fontos a versenytársak számára is. SEO tanácsadóink ...
…alaposan megvizsgálják, hogy a legjobb versenytársak miben járnak jól a SEO-val, miben nem, és hogyan hasznosíthatják a legjobban ezeket az információkat webhelye számára. Megvizsgáljuk az oldaloptimalizálási taktikáikat, milyen kulcsszavakat céloznak meg, az oldal tartalmi stratégiáját és a backlink stratégiáját. Kutatásunk révén az lesz a célunk, hogy visszafejtsük az Ön versenytársai tevékenységét, és olyan lehetőségeket fedezzünk fel, amelyek webhelyét az övék előtt helyezhetik el. Az online jelenlét fokozását célzó végrehajtható feladatoktól a fejlettebb stratégiákig.
A keresőoptimalizálás megköveteli webhelye internetes jelenlétének folyamatos karbantartását, ...
… hogy előkelő helyet foglaljon el a keresőmotorokban – és ez magában foglalja a tartalmat is. A SEO szövegírás a kulcsszókutatás és a SEO stratégia felhasználásának folyamata webtartalom létrehozására a felhasználók számára. A keresőrobotok előnyben részesítik a felhasználókat kiszolgáló tartalmat, és itt jön képbe a szövegírás. Csapatunk hónapról hónapra szállítja Önnek a megfelelő SEO tartalmakat, melyek felhasználóbarátok és a releváns közönségének szólnak. Ezzel is elősegítve, hogy minőségi ügyfelek és vásárlók érkezzenek webhelyére.
A sikeres SEO kampány egyik legfontosabb szempontja az eredmények felmérése és a tervek adaptálása...
… az új SEO trendek, a Google algoritmusok frissítései és az új lehetőségek köré. Annak érdekében, hogy megtekinthesse, hogyan befolyásolják az adatok az eredményeket, havonta kap egy jelentést a legfontosabb teljesítménymutatóiról, arról, hogy mit értünk el, észrevételeinkről és a következő hónapok tervéről. Az átláthatóság SEO tanácsadási szolgáltatásaink nagy részét képezi, és célunk, hogy megértse, hol tart, mit csinálunk, és mit tervezünk a következő lépésekben. A jelentés kézhezvétele után SEO tanácsadóink megbeszélést tartanak Önnel, hogy áttekintsék a jelentést és a következő hónapra vonatkozó terveket.
Hogyan dolgozunk weboldalad keresőoptimalizálásán?
- Egy rövid konultáció során megismerünk téged, céged, céljaid, termékedet.
- Ezután átnézzük a weboldalad, megnézzük a jelenlegi technikai beállításait.
- Kulcsszókutatást végzünk, megnézzük melyek azok a keresési kifejezések, amelyek a legértékesebb vállalkozásod számára.
- Felállítjuk a SEO stratégiád és elkezdjük ezek mentén beállítani webhelyed technikai és on-page elemeit.
- Hónapról hónapra részletes jelentés készítünk a Google keresőmotorban elért helyezéseidről, nyomon követheted a haladást.
- Javaslatokat teszünk a további változtatásokra.
Tudtad, mi micsoda?
Keresőmarketing
Keresőoptimalizálás SEO: Lassan érik be a gyümölcse, de végül ingyen irányít felhasználókat a weboldaladra.
Kattintás alapú hirdetések PPC: Gyorsan generál számodra felhasználókat webhelyeden, de minden egyes kattintásért fizetned kell. Ma már rengeteg féle hirdetési platform és a céloknak megfelelő hirdetési forma létezik. Ha erre van igényed nézd meg hirdetéskezelési szolgáltatásunkat, ahol kiválasztjuk a célközönségednek megfelelő platformot és a céljaidnak megfelelő hirdetési formákat a lehető legtöbb konverzió eléréséhez.
100%-ban riportált SEO szolgáltatás
- A szerződést 6 hónapra, vagy akár 12 hónapra köti, mely nem felbontható akkor sem ha nem jönnek az eredmények
- Komplett SEO szolgáltatás elvégzése helyett csak tartalomgyártás történik, melyek felhasználása az Ön dolga
- Nem átgondolt stratégia alapján történik a keresőoptimalizálás, hanem az ügyfél által meghatározott 5-10 kifejezés alapján (akkor is ha valóban nem is rendelkeznek keresési volumennel)
- A szolgáltatás nem riportálható. Az eredmények közlése a böngésző "ütögetésével" történik.
- Ismerjük szolgáltatásunk értékét, így ha azzal nem elégedett a szerződés bármikor felmondható
- Komplett SEO szolgáltatást nyújtunk melynek a része az on-page, off-page és technikai SEO is. A tartalmak behelyezését és a technikai beállításokat mi magunk végezzük az Ön weboldalán, webshopjában. Így ezzel Önnek nincs plusz dolga.
- A keresőoptimalizálást az egész weboldalára történő átfogó, átgondolt és egyeztetett stratégia alapján végezzük.
- Szolgáltatásunk 100%-ban riportált, nem csak az általunk végzett beállításokat riportáljuk, de minden hónapban láthatja oldala állapotát a Google keresőben, akár kifejezésenként és azok pozíció változásait is.
Cégünk minősített Shoprenter és UNAS szakértő


A Marketing Consulting Kft. hivatalosan is ajánlott cég Shoprenter és UNAS webáruházak SEO keresőoptimalizáláshoz. Nem csak a megfelelő kifejezésekre optimalizáljuk áruházad, de segítünk a konverziók számának növelésében is, hogy vállalkozásod nyereségessé tehetsd. Így webshopod valóban megérje a befektetett pénzt, időt és energiát.
SEO áraink
Havidíjas SEO szolgáltatás
Kerülj a Google első oldalára-
Technikai elemzés, segéd és analitikai programok beállítása
-
Kulcsszókutatás, felhasználói szokások elemzése, változások lekövetése, havi tanácsadás a weboldal kezelőinek
-
Tartalmi audit és problémás oldalak feltárása (ismétlődő tartalom, ismétlődő oldalak, hibás oldalak, hibás hivatkozások, nem megfelelő kulcsszó stratégia vagy egyéb gyengeségek)
-
A Domain Authority jellemzése és átvizsgálása
-
Piackutatás, konkurencia figyelése és elemzése (5 weboldal)
-
Google Search Console, Google Analytics figyelése, riportálása illetve beállítása ha valamely eszköz nem áll rendelkezésre
-
SEO stratégia megtervezése a fentiek alapján
-
Az organikus forgalom folyamatos elemzése
-
Belső linkek építése, paraméterezése
-
Külső linkek építése, lehetőségek felkutatása
-
Havi maximum 2 landing page testreszabása SEO stratégia alapján
-
Havi 1 SEO tartalmú cikk készítése a cég stratégiájának megfelelően (minimum 5000 karakter)
-
Havi riport készítése a változásokról, tanácsokkal a weboldal kezelőinek
Extra SEO szolgáltatásaink igény szerint
Kérj teljes weboldal SEO-t vagy extra tartalmakat-
Extra SEO cikk írása - 30.000 Ft / cikk
-
Teljes weboldal/webshop SEO - egyedi ajánlat szerint
-
Külső linképítés - egyedi ajánlat szerint
Miért a Marketing Consulting?

