Tudástár

Kérd el heti cikkeinket.
Heti 1 db marketing cikk ami biztos, hogy előnyére válik vállalkozásodnak.
Ha elakadsz az online marketing napról- napra egyre fejlődő világában. Ha még mindig nem tiszta mi az a ROAS, cél-CPA, mi hasznát veszed a mesterséges intelligenciának vagy nem tudod követni a Meta és Google algoritmusok változásait. Akkor add meg keresztneved és e-mail címed. Máris küldjük az online marketing legfontosabb híreit, aktualitásait, változásait.
4 új Google Ads Performance Max frissítés, amit jó, ha ismersz
A Google Performance Max (más néven PMax) kampányok 2021-es elindítása óta a Google folyamatosan alakítja az új kampánytípust.
Képek készítése a Google Demand Genben a generatív AI segítségével
Új, mesterséges intelligencia által vezérelt kreatív funkciók jelennek meg a Demand Gen kampányaiban, hogy a vizualitást a következő szintre emeljék.
SEO keresőoptimalizálás: SEO alapok 2024-ben
A SEO keresőoptimalizálás, kiemelkedő fontosságú marketing eszköz a vállalkozások számára. Azonban csak kevesen tudják, hogy hogyan lehet hatékonyan alkalmazni.
Weboldal optimalizálás
A 10 legfontosabb webhelyoptimalizálási, és SEO optimalizálás stratégia. Ha megfelelően kezeled, ez a tíz tényező garantálja sikered hosszútávon.
Így készíts eredményes marketing tervet vállalkozásodnak
A marketing terv egy dokumentum, ami részletezi a tervezett marketing és reklám tevékenységeket egy meghatározott időszakra, általában a következő 12 hónapra.
B2B marketing a területed? Próbáld ki ezeket a PPC stratégiákat
Milyen PPC stratégiák működnek 2024-ben B2B vállalkozások számára? Így navigálhatsz a mesterséges intelligencia és az adatvédelem változásaiban. Minden évben elmondjuk, hogy rengeteg változás jön a
Itt a Google 2024. márciusi alapfrissítése: A „haszontalan” tartalom 40%-os csökkentése
A Google mindenre kiterjedő, 2024. márciusi alapfrissítése az alacsony minőségű tartalommal foglalkozik, és új spam-irányelveket vezet be.
SEO trendek: A Google Gemini megváltoztatja a kulcsszókutatás módját?
A Google Gemini érkezésével valóban el kell felejtenünk a régi kulcsszóoptimalizálási technikákat? Meg fog változtatni szinte mindent a keresőoptimalizálásban?
Hogyan segíthet egy marketing ügynökség a vállalkozásod növekedésében?
A mai versengő piacon elengedhetetlen a hatékony marketingstratégia, egy profi marketing ügynökség értékes partner lehet ebben a folyamatban.
2x Marketing Gyémánt győztes lett a Marketing Consulting
A Magyar Marketing Szövetség idén is megrendezte a Marketing Diamond Awards-ot, a díjátadóra ezúttal az ETELE CINEMA-ban került sor a Trendfórum keretein belül.
A Google Ads elindítja a Gemini által vezérelt kampányokat
A Google integrálja Gemini AI-modelljét a Google Ads szolgáltatásba, hogy egyszerűsítse a kampányok létrehozását.
Minden, amit a Google Consent Mode-ról tudni kell
Minden, amit a Google Consent Mode-ról tudni kell
Hogyan működnek a Meta Advantage+ kampányok?
A Meta nemrégiben elindította új hirdetési eszközét, az Advangage+ -t. Ami sok más fejlett eszköz, például a Google Performance Max trendjét követi.
Keresőoptimalizálás: Mennyi idő alatt térül meg a SEO?
A keresőoptimalizálás (SEO) működéséhez általában 4-12 hónap kell, a Google hivatalos álláspontja szerint.
De ez számos tényezőtől függ.
A konverziós értékre vonatkozó szabályok a Google Ads-ben
Értékek hozzáadása a konverziókhoz hatékony eszköz lehet a Google Ads-ben hirdetők számára. A marketing ügynökség egyik nagy fegyvere.
Performance Max kampányt futtatsz? Ezek a kulcsfontosságú beállítások
Növelheted az eredményeket, ha többet tudsz meg a jelenleg elérhető Performance Max funkciókról és maximalizálod kampányaidban az AI használatát.
Google Gemini: Minden, amit eddig tudunk
Mi az a Google Gemini? A Gemini várhatóan a valaha épített legerősebb mesterséges intelligencia lesz. Multimodális képességekkel rendelkezik.
Google Search Generative Experience – minden, amit tudnod kell
A jövő megérkezett – a Google új Search Generative Experience rendszere hamarosan újra írja és forradalmasítja az általunk ismert google keresést.
A legfontosabb keresőoptimalizálás (SEO) trendek 2024-ben
A SEO keresőoptimalizálás jövője a felhasználót központba helyező megközelítés felé halad. Átstrukturálva ezzel pár marketing ügynökség munkáját.
A Google Performance Max új Search Themes (keresési témák) funkcióval bővül
A Google bevezeti a „Keresési témákat” a Performance Max kampányokhoz, így a hirdetők több hozzájárulást adhatnak az AI irányításához.
Remarketing vs. Retargeting: melyik mi és hogyan használd?
A remarketinget és a retargetinget felváltva használják, de vannak olyan kulcsfontosságú különbségek, amelyekkel nem árt, ha tisztában vagyunk.
Jön a fizetős és reklámmentes Facebook az Európai Unióban
A Meta fizetős előfizetést indít, amely eltávolítja a hirdetéseket a Facebookról és az Instagramról. A szolgáltatás az Unió egész területén elérhető.
9 ok, amiért weboldalad visszaeshet a Google keresőben és SEO útmutató a javításukhoz
Képzeld el, hogy egy reggel felébredsz, megnézed weboldalad rangsorolását, és azt látod, hogy webhelyed pozíciói a Google-ben teljesen megváltoztak.
Az idei év legnagyobb Google Ads-hírei, bejelentései és frissítései
Akit régóta foglalkoztat a Google Ads hirdetéskezelés, tisztában van vele, hogy a hirdetési csatornák folyamatosan frissítik kínálatukat.