Best4Pets webshop

esettanulmány

Felhasznált marketing eszközök:

13x Marketing Gyémántdíj - Marketing Consulting Kft.

2x Marketing Gyémánt Díjas Projekt:

A Best4Pets webshopján végzett marketing tevékenységünk 2024-ben Marketing Gyémánt Díjjal lett jutalmazva image, márkaépítés valamint kis költségvetésű kampányok kategóriában.

millió Ft havi marketing költség
0
social media jelenlét
+ 0 %
millió Ft éves webshop árbevétel
0

A Marketing Consulting megoldásai

A Best4Pets cég full-service marketing szolgáltatásunkat vette igénybe, amelyről azt érdemes tudni, hogy egy-egy ügyfelünk teljes online marketing tevékenységét lefedi. A keresőotpimalizálástól kezdődően a Google Ads hirdetéskezelésen keresztül, a Facebook hirdetésekig, a social media oldalak kezeléséig, posztolásáig.

Az imázsépítés és márkaépítés folyamatát egy átfogó marketing stratégia keretében kezdtük meg, amelynek célja a Best4Pets piaci helyzetének megerősítése és az ügyfelek körében történő ismertség növelése volt. A stratégia alapja a különböző marketingcsatornák összehangolt használata volt, amelybe beletartozik a keresőoptimalizálás (SEO), a Google Ads és Meta hirdetések kezelése, valamint a social média posztok tervezése és közzététele.

A SEO keretében alapos kulcsszókutatást végeztünk annak érdekében, hogy meghatározzuk azokat a kulcsszavakat, amelyek leginkább relevánsak a célközönség számára. Az oldalon belüli és oldalon kívüli SEO taktikák alkalmazása segített javítani a weboldal rangsorolását, ezáltal növelve a releváns organikus forgalmat is. Együttműködésünk ideje alatt az oldal 162 releváns kifejezéssel került a Google első oldalára. Ezeket a mellékletekben is megtekinthetik.

A Google Ads Perfomrance Max kampányaink az értékesítést előre lendítését szolgálták, ahol a Google teljes hálózatán hirdettük a cég termékeit, beleértve a shopping hálózatot is. A Facebook-on katalógus alapú retargeting hirdetéseket indítottunk, emellett pedig a Meta rendszerében aktivitás alapú kampányokat is kezdeményeztünk, hogy a közösségi oldalak követőinek számát növeljük releváns érdeklődőkkel.

 

A social média stratégia két platformon alapult: Facebook és Instagram. Ezt a két platformot azért választottuk, mert a célközönségünk jelentős része ezeken a felületeken aktív, így hatékonyan tudjuk elérni őket. A Facebook szélesebb közönséget céloz meg, míg az Instagram különösen népszerű a fiatalabb állattartók körében, akik előszeretettel osztanak meg vizuális tartalmakat, mint például az állataik képeit, erre rendeléseket követő email sorozatokban ösztönözzük is őket. A tartalmi terv kidolgozásakor figyelembe vettük a közönség érdeklődési körét, és prémium, edukatív és szórakoztató tartalmakat osztottunk meg. Célunk az volt, hogy közösséget építsünk, és erősítsük a márka és a közönség közötti kapcsolatot. A posztok általában a gondoskodás, felelősségteljes állattartás és a termékhasználati tippek köré épültek, emellett pedig interaktív elemekkel (kérdések, szavazások) igyekeztünk bevonni a közönséget. Kiemelt figyelmet fordítottunk a Perro márka bemutatására is, amely a Best4Pets exkluzív termékkínálatának része. A Perro termékekkel kapcsolatos posztok különösen a prémium minőséget és a gondoskodó állattartást hangsúlyozták, így erősítve a Best4Pets márka egyedi értékajánlatát.

A Facebook követők számát, már 12.000 hazai felhasználóra növeltük. Mind a közösségi kommunikáció, mind a hirdetések során a célunk az új vásárlók megszerzése volt, azon belül is a regisztrált vásárlók számának növelése. A Best4Pets egyedi VIP tagságot működtet, melynek előfeltétele a regisztráció és bizonyos vásárlási összegek elérése. Ezt követően a felhasználók különböző kedvezményekben részesülnek, mely segíti a vásárlók visszatérését a webshopba.

Még több esettanulmány: