Herbertshop webáruház

esettanulmány

Felhasznált marketing eszközök:

éves rendelésszám
+ 0
megtérülési ráta
0 x
millió Ft éves webshop bevétel
0

A herbertshop.com elkötelezett a minőség és a hazai értékek iránt, célja, hogy a magyar fogyasztók számára elérhetővé tegye a legjobb anyagokból készült, kényelmes és tartós termékeket. A Valerián Bt. termékei a fenntarthatóságot és a kiváló minőséget helyezik előtérbe, ami különösen fontos a mai tudatos vásárlók számára. Ennek megfelelően a Herbert Zokni nemcsak a kényelmet, hanem a stílust és a tartósságot is képviseli.

Célunk az volt, hogy a herbertshop.com webáruházban forgalmazott fehérneműk, zoknik és ruházatok széles körben ismertebbé váljanak, mind a női, mind a férfi célcsoport számára. A hangsúly a Google keresőmotorjában való láthatóság növelésén és a márka ismertségének fokozásán volt, hogy a Valerián Bt. által gyártott, kiváló minőségű magyar termékek elérjék a megfelelő fogyasztókat, akik értékelik a minőséget és a hazai gyártású termékeket. Az online marketing stratégia részeként különböző csatornákat használtunk, mint például a keresőoptimalizálás (SEO), tartalommarketing és Google Ads kampányok, hogy növeljük a termékek ismertségét és elérhetőségét.

 

A Marketing Consulting megoldásai

A márkaépítés megtervezése során kiemelten fontos volt számunkra, hogy a Valerián Bt. termékeit a megfelelő célcsoportok számára pozicionáljuk, és biztosítsuk a márka pozitív megítélését. A tervezés első lépése az volt, hogy átfogó piackutatást végezzünk, mely feltárta a piaci igényeket, a versenytársak erősségeit és gyengeségeit, valamint a potenciális vásárlók preferenciáit. Ennek eredményeként pontos képet kaptunk arról, hogyan helyezhetjük el a Herbert márkát a piacon, és milyen üzeneteket kell közvetítenünk a fogyasztók felé, elkészített tartalmainkkal.

Az első lépés a weboldal technikai és tartalmi optimalizálása volt, hogy biztosítsuk a Google keresőmotorjában való minél jobb pozíciót. Ehhez kulcsszókutatást végeztünk, hogy megtaláljuk azokat a kifejezéseket, amelyek a legnagyobb forgalmat és relevanciát biztosíthatják az oldal számára. A tartalommarketing keretében informatív és értékes blogbejegyzéseket, termékleírásokat és útmutatókat készítettünk, amelyek nemcsak a SEO-t támogatták, hanem segítettek a márka hitelességének és szakértelmének építésében is. Így esett a választásunk olyan tartalmakra, mint például a tökéletes melltartó kiválasztása, mit érdemes tudni a fehérneműk és egészségünk kapcsolatáról stb..

A herbertshop meglévő Google Ads fiókját egy csekklista alapján auditáltuk, és a nem jól teljesítő kampányokat lekapcsoltuk. Köztük több olyat is találtunk, melyek átfedésben voltak egymással, külön kampányokban ugyan olyan termékekkel futottak. Míg egy kampány ugyan azon termékekre használta a keresési hálózatot, addig egy másik kampány a Performance Max hirdetési típusban, szintén azonos termékekkel használta a keresési hálózatot is. Így tulajdonképpen egymásra licitáltak. Több olyan kampánytípus is volt a fiókban, ami még a saját költését sem hozta vissza rendelési értékekben.

Az ilyen kampányokat lekapcsoltuk. A hatékonyabb kampányokat meghagytuk, illetve saját Performance Max kampányt indítottunk. Ennek hatására ügyfelünk bevétele már az első hónapban növekedett, míg a Google Ads fiókban keletkezett költségei pedig 40%-kal csökkentek.

Különös figyelmet fordítottunk a célcsoportok meghatározására és elérésére. A Valerián Bt. termékei elsősorban azokhoz a tudatos vásárlókhoz szólnak, akik fontosnak tartják a minőséget és a hazai gyártást. Az online kampányaink során a hirdetések célzását úgy alakítottuk ki, hogy elérjük mind a fiatal, divatra érzékeny közönséget, mind az idősebb korosztályt, akik a tartósságot és a kényelmet keresik, vagy éppen egészségi állapotukon kívánnak javítani a szorítás mentes zoknikkal. A Google Performance max kampányok segítségével, mely a Google teljes hálózatát használja, kapcsolatot teremtettünk a vásárlókkal, és ösztönöztük őket a márkával való interakcióra, miközben a hitelességet és a közösségi értékeket hangsúlyoztuk. A termékeket szegmentáltan különböző elemcsoportokba rendeztük. Minden elemhez külön kreatívokat készítettünk. Fotókat, videókat, leírásokat, valamint a megfelelő célcsoportnak címkéztük őket a kampányokban.

Ezen túlmenően különböző promóciókat és akciókat vezettünk be, hogy növeljük a vásárlási kedvet és hűséget alakítsunk ki a márkával szemben. A kampányaink eredményeként a herbertshop.com forgalma jelentősen növekedett, és a márka ismertsége is folyamatosan erősödött. Az elért eredmények alapján a Valerián Bt. megerősítette pozícióját a hazai piacon, és egyre több visszatérő vásárlóra tett szert, akik értékelik a minőségi, magyar gyártású termékeket.

Nagy hangsúlyt fektettünk a digitális jelenlét megerősítésére is. A kampányok lebonyolítása során folyamatosan figyelemmel kísértük a teljesítményt, és szükség esetén finomhangoltuk a stratégiát. Az analitikai eszközök segítségével nyomon követtük a látogatottsági adatokat, a konverziós arányokat és a vásárlói viselkedést, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el. Az eredmények alapján folyamatosan optimalizáltuk a kampányokat, hogy növeljük a hirdetések hatékonyságát és a befektetés megtérülését.

Az online jelenlét erősítése, a kreatív kampányok és a célzott hirdetések révén sikerült elérni, hogy a Herbert termékek egyre nagyobb részesedést szerezzenek a hazai piacon, és a vásárlók egyre inkább a minőségi, magyar gyártású termékekkel azonosítsák a márkát.

Még több esettanulmány: