fbpx
Marketing Consulting - Online marketing ügynökség

Új Meta hirdetési eszközök, a mesterséges intelligenciával hajtott ünnepi szezonra

Facebook karácsonyi hirdetések

Cikk megosztása!

A Meta új Facebook hirdetési eszközöket jelentett be, amelyek segítenek a vállalkozásoknak ügyfeleket találni, és növelni az eladásokat, miközben a marketing ügynökségek megkezdik az első AI alapú marketing kampányokat az idei karácsonyi szezonban.

Bevezetésre kerül az ajánlati szorzó és a költségkeret ütemezés, hogy a hirdetők jobban irányíthassák kampányaikat, és kibővítsék a hozzáférést azokhoz az eszközökhöz, amelyek elősegítik a vásárlást a Facebookon és az Instagramon. Ezekkel az eszközökkel és a meglévő, mesterséges intelligenciával hajtott Advantage csomagokkal a vállalkozások fokozatos teljesítménynövekedést érhetnek el, így biztosítva a nyereséges növekedést ebben a szezonban.

Bemutatták továbbá azokat az eszközöket, amelyek hatékonyabban kezelhetik kampányköltéseinket és optimalizálhatják az eredményeinket

Annak érdekében, hogy a hirdetők jobban optimalizálhassák költségkeretüket azokra az időpillanatokra, amikor magasabb eladásokra, csúcsforgalmi időszakokra vagy egyéb promóciós időszakokra lehet számítani, a Meta bevezette a hirdetési kampányok költségkeret-ütemezését.

A költségkeret ütemezésével a hirdetők dönthetnek úgy, hogy növelik napi költségkeretüket, hogy maximalizálják a promóciós és értékesítési lehetőségeket. Ezt megelőzően a hirdetőnek kézzel kellett módosítania a költségkeretüket a kívánt időpontban. A hirdetők promóciós időszakának lejárta után költségkerete automatikusan visszaáll az eredetileg beállított napi költségkeretre. 2023 negyedik negyedévének elejétől a hirdetők használhatják a költségkeret-ütemezést mind a kézi kampányokhoz, mind az automatizált kampányokhoz, például az Advantage+ vásárlási kampányokhoz is.

Facebook költségkeret ütemező

A mesterséges intelligencia által vezérelt eszközök, például az Advantage+ vásárlási kampányok automatizálják a kampányfolyamatot, hogy az embereket a legjobb hirdetésekkel kapcsolják össze, amelyek elősegítik az eladást. Ha a marketingesek további útmutatást tudnak adni a számukra legfontosabb közönségnek, az AI pedig még keményebben dolgozhat az üzleti eredmények elérése érdekében. Ezért a Meta elkezdi tesztelni, hogy a hirdetők képesek-e megosztani egymással, hogyan értékelnek bizonyos közönségeket, és lehetővé teszik számukra, hogy növeljék ajánlatukat, amikor közönségeket céloznak meg az Advantage+ vásárlási kampányokban. A Tapestry az ajánlatszorzók korai tesztelője volt, és sikeresen használta az eszközt a Z generációs közönség széles körű megcélzására.

„Az Advantage+ vásárlási kampányokon belüli további vezérlés lehetővé tette számunkra, hogy további teljesítménynövekedést érjünk el a márkánk számára legfontosabb közönség körében” – mondta Greg Merwede, a Tapestry vezető igazgatója. „Az Advantage+ vásárlási kampányok ajánlatszorzóival magabiztosan tudtuk növelni hirdetési kiadásainkat, és fiatalabb közönségeket érhetünk el.”

A promóciós hirdetések megjelenítése több vállalkozás számára

A promóciós hirdetések több hirdető számára lesznek elérhetők az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Kanadában és Ausztráliában az ünnepi szezonban. A promóciós hirdetések segítik a vállalkozásokat abban, hogy az embereket a legjobb ajánlataikkal érjék el azáltal, hogy leegyszerűsítik a hasznos kódok megtalálásának és alkalmazásának folyamatát. Azáltal, hogy megkönnyíti az emberek számára a promóciós kódok használatát, a vállalkozások jobb konverziót láthatnak hirdetéseikből, és vásárlásra ösztönözhetik az embereket, miután felfedeztek egy új márkát vagy terméket. Valójában a fogyasztók (41%) a releváns termékeket vagy kedvezményeket bemutató hirdetéseket tartják a leginkább befolyásolónak vásárlási döntésükben.

Emlékeztető hirdetések

Azt is lehetővé tették, hogy több hirdető használjon emlékeztető hirdetéseket a márkaesemények, például a szezonális kiárusítások vagy egy új termék megjelenése miatti ismertség érdekében. Ma az emlékeztető hirdetésekkel az emberek feliratkozhatnak az emlékeztetőkre, és három értesítést kaphatnak egy Instagram-bejegyzésből egy nappal az esemény előtt, 15 perccel az esemény előtt és az esemény időpontjában. Most megkönnyítik a hirdetők számára az emlékeztető hirdetések létrehozását azáltal, hogy lehetővé teszik számukra a kreatív feltöltését a Hirdetéskezelőben. Bevezetik a történeteket az emlékeztető hirdetések elhelyezéseként is, így ez a formátum könnyebben felfedezhető az Instagramon.

Shops hirdetések

Végül pedig a Shops hirdetésekkel lehetővé teszi a Meta számunkra, hogy egy hirdetés megtekintése után közvetlenül a Facebook vagy Instagram alkalmazáson belül vásároljon. Annak érdekében, hogy több vállalkozás könnyebben hozhasson létre Facebook vagy Instagram Shopot, és használhassa a Shops-hirdetéseket, új integrációkat teszteltek az Adobe Commerce, a Magento Open Source és a Salesforce Commerce Cloud szolgáltatással. Ezek a partnerségek hozzájárulnak a növekvő ökoszisztémához.

Marketing Consulting - Online marketing ügynökség

Kérjen ajánlatot!

További cikkek: