Az Agroker Áruház image márkaépítésének célja a márka ismertségének növelése, a prémium Husqvarna termékek exkluzív pozicionálása, és a vásárlói lojalitás erősítése. A fő célcsoport a kertészeti és erdészeti munkákat végző professzionális vállalkozók, mezőgazdasági vállalkozások, valamint igényes magánszemélyek, akik minőségi, megbízható gépekre vágynak. A márkaépítés célja továbbá, hogy a potenciális vásárlók a Husqvarna és a Hecht márkanevek hallatán az Agroker Áruház megbízhatóságára, szakmai tudására és a kiváló szolgáltatási színvonalra asszociáljanak. Ezáltal elérve, hogy amikor termékvásárlásra kerül sor, ismételten az Agroker kínálatát válasszák. Mindezt egy olyan iparági környezetben, ahol a kereskedők már az év eleje óta 20% mértékű árbevétel csökkenéseket tapasztalnak.
Az Agroker Áruház márkaépítésének stratégiai tervezése és lebonyolítása során kiemelt szerepet kaptak a SEO keresőoptimalizálás, a PPC hirdetések és a precízen megtervezett linképítés.
Az első lépésként átfogó kulcsszó- és piackutatást végeztünk. Az elemzések során kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy az organikus keresőforgalom hogyan maximalizálható úgy, hogy a gyártói korlátozások betartásával kizárólag releváns, minőségi tartalmakkal érjük el a potenciális vevőket. Kulcsszóoptimalizálási stratégiánk középpontjában a Husqvarna és Hecht prémium kertészeti gépek álltak, például robotfűnyírók, láncfűrészek és fűnyíró traktorok.
Az oldalon belüli SEO elemek kialakításán túl gondosan megtervezett külső linképítést folytattunk. Kizárólag Domain Authority 40 feletti releváns portálokon helyeztünk el tartalmakat, hogy növeljük a weboldal domain erejét és hitelességét. A kulcsszavas pozicionálásnak köszönhetően az organikus forgalom 25%-os növekedést ért el.
A PPC kampányok keretében Google Performance Max és Meta Advantage+ mesterséges intelligencia alapú hirdetéseket indítottunk. Ezek a kampányok nemcsak az értékesítési volumen növelését célozták, hanem erősítették a márka prémium pozicionálását is. A kampányok sikeresen célozták meg a szakmai felhasználókat, kertészeti vállalkozásokat és igényes magánvásárlókat is, kifejezetten a Husqvarna termékek előnyeire és minőségére fókuszálva. A PPC kampányok során természetesen az Agroker Áruház teljes termékkínálatát gondosan kampányokba, és elemcsoportokba helyezve felhasználhatóságuk, és az érdeklődési körök szerint szintén hirdettük.
A marketing csatornákat folyamatosan optimalizáltuk a felhasználói viselkedés elemzésével. A kampányok időszaka alatt nagy hangsúlyt fektettünk a szezonális termékek hangsúlyozására, így a legerősebb értékesítési időszakban a korábbi évekhez képest 20%-kal növekedett az online eladás, és az árbevétel is emelkedett.
A stratégia átfogó jellegéből fakadóan folyamatos visszamérést és optimalizálást hajtottunk végre, amely biztosította a kampány hatékonyságát és eredményességét. Eredményeink azt igazolják, hogy jól pozicionált márkaüzeneteink révén a Husqvarna termékek vásárlóinak tudatában az Agroker Áruház első számú, megbízható forrásként jelenik meg.
1027 Budapest, Bem József utca 6. Fsz. 3.
4034 Debrecen, Vágóhíd utca 2. 4-es épület (Lion Office Center)