fbpx
Marketing Consulting - Online marketing ügynökség

B2B marketing a területed? Próbáld ki ezeket a PPC stratégiákat

B2B marketing ügynökség

Cikk megosztása!

Milyen PPC stratégiák működnek 2024-ben B2B vállalkozások számára? Így navigálhatsz a mesterséges intelligencia és az adatvédelem változásaiban.

Minden évben elmondjuk, hogy rengeteg változás jön a PPC területén, különösen a B2B marketing számára. Azonban ez most hatványozottan beigazolódni is látszik.

A mesterséges intelligencia (AI) növekedése és az adatvédelemre való folyamatos szabályozások az egész iparágban visszhangzanak, és sok hirdetőben felmerül a kérdés, mit tegyen ebben a változó környezetben?

2024 rengeteg kihívást tartogat egy B2B marketing ügynökség számára.

3 PPC-stratégia, amelyet 2024-ben érdemes kipróbálni

1. Használd a Video Marketinget a márka megismertetésénél többre

A videók jelentősége folyamatosan növekszik a marketing- és reklámkampányok eszközeként. Míg korábban a videó „jó ha van” kategória volt, gyakorlatilag 2024-ben kötelező lesz.

Mi itt a Marketing Consulting-nál szintén bővítjük a videók felhasználását a B2B ügyfeleink hirdetéseiben. Korábban elsősorban a videókat mindenki márkaépítésre, és az ismertség növelésére használta. Ezt természetesen továbbra is csinálni kell.

 

Példa: Nemrég új ügyféllel kezdünk közös munkába. Korábbi marketing ügynökségük szűken a keresési kulcsszavakra és a konverziókra összpontosított, és nem sokat tett az ismertség növelése érdekében. E megközelítés eredményeként ügyfelünk teljesen elvesztette a márkákra történő keresési forgalmát és az ezzel járó értékes leadeket.

Amikor átvettük a fiókjuk kezelését, hozzáláttunk a helyzet megváltoztatásához.

A fiók teljes havi költségkerete 350.000 Ft alatt van. Ebből a költségvetésből egy kis részt a márkaismertség növelésére fordítottunk. Külön kampányköltségkeretet hoztunk létre a videóhirdetésekhez, melyeket hétvégén kikapcsoltuk, hogy a költségkeret egy kicsit nagyobb legyen.

Mindössze két hónap elteltével már kezd újra beszivárogni a márka keresésekre érkező forgalom:

Bár a videó továbbra is jól működik a márkaismertség növelésében, sokkal többre képes.

Ügyfelünk például rendelkezik néhány csodálatos videóanyaggal, amelyek bemutatják ipari termékeik működését.

Elkezdtük használni ezeket a videókat hirdetéseinkben – és mindannyian nagyon elégedettek vagyunk a megjelenítések alacsony költségével és a teljes videót megnézők számával, átkattintva és kitöltve egy űrlapot.

Tehát nem csak a márkaismertséget tudja egy megfelelő videó növelni – hanem a konverziók számát is!

2. Folytasd az AI-alapú kampányok és kreatív eszközök tesztelését

Ahogy korábban említettük, a mesterséges intelligencia mélyreható hatást gyakorol iparágunkra – amely csak tovább fog növekedni.

Ezzel el is érkeztünk a Google Ads Performance Max kampányok témájához.

Ma több információnk van a PMax-ról, mint korábban, és őszintén szólva, az AI-alapú kampányok jelentik a jövő útját. nem mennek sehova.

Érdemes korán bekapcsolódni, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki ezekből a kampányokból, ahogy fejlődnek. És ha a versenytársaid ellenállnak ennek a fejlődésnek, az új lehetőségeket teremt a számodra.

A mesterséges intelligencia lehetővé teszi a teljesen újoncok számára, hogy újrahasznosítsák (és néha a semmiből hozzanak létre) értékes marketingeszközöket, amelyeket bárki felhasználhat hirdetéseiben.

3. Ne felejtsd el a klasszikusokat

Az AI-ról és a videómarketingről szóló előnyök mellett könnyen megfeledkezhetünk azokról a jól bevált stratégiákról, amelyek jó szolgálatot tettek a múltban B2B kampányok tekintetében, és ma is ugyanolyan fontosak.

Hogy csak egyet emeljünk ki közülük: a „bizalom” beépítése a céloldalakra.

Gondolok itt, például az ügyfelek visszajelzéseire, a bizonytalan érdeklőnőket „nem”-ről „igen”-re mozdíthatják, és elengedhetetlenek, ha a márkád még nem ismert.

Azt gondolhatnánk, hogy ez a stratégia nyilvánvaló. De éppen a múlt héten egy új startup kliens megmutatta nekünk a nyitóoldalának vázlatát, amire nagyon büszkék voltak. Az oldal remekül nézett ki, meggyőző marketingszöveggel és következetes márkaépítéssel. De valami fontos hiányzott: nincsenek „bizalmi jelek”.

Egész nap beszélhet arról, milyen nagyszerű terméke vagy szolgáltatása. Ennek a marketingszövegnek azonban soha nem lesz olyan súlya, mint az ügyfelek szavainak, amelyek leírják a veled való együttműködés során szerzett tapasztalataikat.

Emlékeztető: Fontos frissítések az EU-ban és az Egyesült Királyságban hirdetők számára

Mielőtt ezt lezárnám, vannak olyan fontos frissítések, amelyeket nem szabad figyelmen kívül hagynod, amikor az idei év stratégiáját tervezed.

Ha az Európai Gazdasági Térségben (EGT) hirdetsz, frissítened kell a Google Ads követését beleegyezési móddal az EU és az Egyesült Királyság felhasználói számára.

A Google Consent Mode lehetővé teszi, hogy beleegyezést kérj a felhasználóktól például a címkealapú közönségremarketing funkció fenntartásához.

További cikkek: