fbpx

A Meta az Egyesült Államokban is elindította a fizetős hiteles fiók szolgáltatását

Cikk megosztása!

A Meta az Egyesült Államokban is elindította a fizetős hiteles fiók szolgáltatását.

A Meta vezérigazgatója, Mark Zuckerberg bejelentette, hogy a vállalat az Egyesült Államokban elindítja a Meta Verified szolgáltatást az Instagramon és a Facebookon is. Az előfizetési szolgáltatás, amely először Ausztráliában és Új-Zélandon indult a múlt hónapban, lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a hőn áhított kék pipát helyezzék el Instagram és Facebook fiókjukon, havi díjért cserébe. A Meta Verified havi 11,99 dollárba kerül , és ha mobilon is használni szeretnénk akkor havi 14,99 dollárba.

A mai naptól kezdődően csatlakozhat bárki a várólistához, hogy online feliratkozzon az előfizetési szolgáltatásra. A havidíjon felül legalább 18 évesnek kell lennie. Mielőtt jóváhagyná a Meta Verified előfizetést, be kell fejeznie az ellenőrzési folyamatot, és meg kell adnia egy államilag kibocsátott fényképes igazolványt személyazonosságának megerősítéséhez. Valamint kétlépcsős hitelesítés is szükséges. A Meta Verified előfizetők nem módosíthatják profilnevüket, fényképüket, felhasználónevüket vagy születési dátumukat, hacsak nem hajlandók újra elvégezni az ellenőrzési folyamatot.

A Meta Verified exkluzív matricákkal érkezik a Facebookon, az Instagram Stories-on és a Facebook-tekercseken, valamint havi 100 csillagot kap a Facebookon, így kifejezheti támogatását más alkotók felé.

Meta fiók hitelesítése. Facebook kék pipa.

Meta egy e-mailben elmondta a TechCrunchnak, hogy „jó eredményeket” látott a kezdeti teszt során Ausztráliában és Új-Zélandon, valamint reagált az előfizetők korai visszajelzéseire. Kontextusban a Meta Verified előfizetés Ausztráliában és Új-Zélandon nagyobb láthatóságot és elérést biztosít a keresésben, a megjegyzésekben és az ajánlásokban is.

Zuckerberg Elon Musk-tól kölcsönöz az új Meta Verified ajánlattal. Miután a Tesla vezérigazgatója tavaly ősszel megvásárolta a Twittert, a közösségi hálózat havi 8 dollárért debütált a fizetős hitelesítéssel a megújult Blue előfizetési szolgáltatáson keresztül. A Twitterrel ellentétben azonban az Instagramon és a Facebookon már igazolt felhasználóknak nem kell fizetniük az ellenőrzésért.

A kék pipa áhított szimbólum volt a közösségi oldalakon, hiszen korábban csak közéleti személyiségek, például politikusok, színészek, zenészek, sportolók és újságírók láthatták. Musk harcolt ez ellen az ötlet ellen, és azzal érvelt, hogy a kék pipának mindenki számára elérhetőnek kell lennie.

Bár a Meta alapítása óta úgy döntött, hogy nem számít fel díjat ügyfeleinek a legtöbb szolgáltatásért, nyilvánvaló, hogy a dolgok változnak. Érdemes megjegyezni, hogy nem a Meta és a Twitter az egyedüli cégek, amelyek előfizetéses szolgáltatásokat vezettek be, a Snap ugyanis tavaly elindította saját előfizetéses szolgáltatását, amelyen keresztül 2,5 millió felhasználót alakított fizetős ügyféllé.

A szolgáltatás Magyarországon egyelőre még nem elérhető, de ha az lesz, nincs más dolgunk, mint elnavigálni az Instagram vagy a Facebook beállításaihoz, majd rákattintani a „Fiókközpont” elemre. Ha az előfizetési szolgáltatás elérhetővé válik, akkor a nevünk és profilképünk alatt a „Meta Verified available” felirat jelenik meg. Ezután ki kell választania a kívánt fizetési módot a havi csomaghoz, majd befejezni az ellenőrzési folyamatot.

További cikkek:

Mi az az AEO?
SEO

Mi az AEO (Válaszmotor-optimalizálás)?

Az AEO egy digitális marketing stratégia, amelynek célja a webes tartalom optimalizálása, hogy az megjelenjen a felhasználói lekérdezésekre adott AI-generált válaszokban. Kutatgattál már úgy, hogy

SEO trendek 2025
SEO

SEO keresőoptimalizálási trendek 2025-re

Ahogy közeledünk 2024 végéhez, az SEO trendek világa már most változik, és még nagyobb változások várhatóak jövőre. A Google adatainak lehetséges hozzáférhetőségével a versenytársak megrengethetik