Megkaptuk a Dun & Bradstreet A minősítését

Dun & Bradstreet minősítés marketing ügynökség

Cikk megosztása!

Örömmel jelentjük be, hogy a Marketing Consulting Kft. is bekerült a Dun & Bradstreet által „pénzügyileg legstabilabbnak” minősített vállalkozások körébe.

A Dun & Bradstreet – amely nemzetközi szinten végez üzleti információszolgáltatást és cégminősítést – megbízható, szakértői módszertana alapján az összes működő vállalkozást pénzügyi stabilitás és üzleti megbízhatóság szempontjából értékeli.

Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a független szakértők kiemelték cégünk stabilitását, hiszen ez megerősíti: a Marketing Consulting Kft.-nél nemcsak tisztességes piaci magatartásra törekszünk, de a velünk való közös munka kialakítása hosszútávon, stabil eredményeket szül.

Ügyfeleink, beszállítóink és munkatársaink felé ez további bizalmi pluszt jelent, amely létfontosságú a hosszú távú, eredményes üzleti kapcsolatok kialakításában. Büszkék vagyunk rá, hogy egy tekintélyes, nemzetközi minősítő cég is elismerte stabilitásunkat, hiszen ez azt üzeni: jó úton haladunk a vállalkozásunk folyamatos építése és fejlesztése során.

A Marketing Consulting Kft. a Dun & Bradstreet „A” Tanúsítványában részesült, amely azt jelzi, hogy velünk az üzleti kapcsolat kiemelten alacsony pénzügyi kockázattal jár. A minősítés (AAA, AA vagy A) a vállalatok megbízhatóságát, stabilitását és fizetőképességét tükrözi. Nemzetközi színtéren a Dun & Bradstreet már évtizedek óta minősíti a cégeket, és 1996 óta bizonyos vállalatok hivatalos tanúsítványt is kapnak, amellyel megmutathatják: elismert, hitelképes, pénzügyileg erős vállalkozásként működnek. Ezt a tanúsítványt Európa számos országában előszeretettel használják a különböző üzleti területeken.

A Dun & Bradstreet értékelés több hivatalos forrás adatait veszi figyelembe (például az Igazságügyi Minisztérium, a Cégbíróság, a NAV és más hatóságok adatai), valamint pénzügyi információkat (mérlegadatok, eredménykimutatás, trendek) és demográfiai mutatókat (a cég életkora, tevékenységi köre, tulajdonosi szerkezete). Emellett beépülnek a Fizetési tapasztalat program adatai is, amelyekből kiderül, mennyire időben és megbízhatóan egyenlítjük ki számláinkat. A rendszer ezenkívül több egyéb forrásból (például végrehajtási adatok, sajtóhírek) is gyűjt információkat.

Az eredmény nem csupán azt mutatja, hogy vállalatunk jelenleg mennyire stabil, hanem a közeljövőre vonatkozó kockázatot is előrejelzi. Mivel a Dun & Bradstreet minősítésének köszönhetően a Marketing Consulting Kft. kiemelkedően jó besorolást ért el, büszkén állítjuk, hogy a jövőben is meghatározó, megbízható szereplői leszünk a piacnak.

További cikkek:

heti marketing trendek szeptember 22
Marketing Trendek

Friss marketing trendek és hírek

Google Ads: Audience exclusions a Shopping kampányokbanA Google mostantól lehetővé teszi, hogy a Shopping kampányoknál is kizárj bizonyos közönségeket (pl. alacsony szándékú felhasználók, korábbi vásárlók),