Tudástár

Kérd el heti cikkeinket.
Heti 1 db marketing cikk ami biztos, hogy előnyére válik vállalkozásodnak.
Ha elakadsz az online marketing napról- napra egyre fejlődő világában. Ha még mindig nem tiszta mi az a ROAS, cél-CPA, mi hasznát veszed a mesterséges intelligenciának vagy nem tudod követni a Meta és Google algoritmusok változásait. Akkor add meg keresztneved és e-mail címed. Máris küldjük az online marketing legfontosabb híreit, aktualitásait, változásait.
Google AI mode – amikor a keresés valóban gondolkodni kezd
A Google mesterséges intelligencia üzemmódja (AI Mode) 2025 egyik legnagyobb digitális mérföldköve. Ez az új keresési élmény nem egyszerű funkcionális fejlesztés, hanem a keresés logikájának

Friss marketing trendek és hírek
Google Ads: Audience exclusions a Shopping kampányokbanA Google mostantól lehetővé teszi, hogy a Shopping kampányoknál is kizárj bizonyos közönségeket (pl. alacsony szándékú felhasználók, korábbi vásárlók),

Heti online marketing összefoglaló
Az online marketing világa továbbra is villámgyorsan változik: új algoritmusok, AI‑vezérelt hirdetési megoldások, szigorodó szabályozások és tartalomfogyasztási trendek formálják azt, hogyan tudnak a márkák kapcsolatba

Google Power Pack – AI alapú hirdetési stratégia
Mi is az a Power Pack? A Google 2025. szeptember 16-án ismertette Power Pack névre keresztelt új hirdetési koncepcióját, amely a mesterséges intelligencia által vezérelt
Heti Online Marketing Trendek – 10 friss hír, amit nem hagyhatsz figyelmen kívül
Az online marketing világa sosem áll meg: minden héten új trendek, algoritmusfrissítések és innovációk formálják, hogyan érhetjük el és szólíthatjuk meg célközönségünket. A mesterséges intelligencia
Heti Marketing Update: AI, SEO és Hirdetési Trendek 2025-ben
A digitális marketing világa napról napra változik: új algoritmusfrissítések, AI-alapú eszközök, közösségi platformok fejlesztései és hirdetési megoldások alakítják, hogyan érhetjük el a célközönségünket. Éppen ezért
Az Instagram és a Google együttműködése: Nagy változás a professzionális profilok láthatóságában
Az Instagram jelentős változást vezet be: ezentúl a professzionális fiókokból származó nyilvánosan közzétett fotók és videók közvetlenül is elérhetővé válnak a keresőmotorok, például a Google
AI MAX – A Google Ads új AI hirdetési eszköze
A Google új generációs, mesterséges intelligenciával támogatott kampányformátuma, az AI Max, ígéretes teljesítménynövekedést helyez kilátásba. A vállalat kommunikációja szerint akár 14%-kal több konverzió is elérhető
6 lépés egy hatékony Google Ads fiókstruktúra kialakításához
Elkezdted kialakítani céged Google Ads-fiókját, és hirtelen olyan érzésed támad, mintha újra a középiskolai matekórán ülnél – ott, ahol a megoldások helyett csak a homlokodra
Mi is az a Google Ads Performance Max, és hogyan működik pontosan?
A Performance Max – röviden PMax – a Google Ads egyik legújabb és leginnovatívabb kampánytípusa, amely egyetlen kampány keretében teszi lehetővé a hirdetések megjelenítését a
Mennyibe kerül a Google Ads 2025-ben?
Ez az egyik leggyakrabban feltett kérdés, különösen azoktól, akik most ismerkednek a fizetett PPC hirdetésekkel. Teljesen érthető: minden vállalkozás szeretné tudni, milyen költségekkel kell számolnia,
Így hozz létre hatékony PPC hirdetéseket
A digitális hirdetések világa folyamatosan változik, mégis vannak alapelvek, amelyek időtállónak bizonyulnak. A PPC (pay-per-click) hirdetési modell hatékonysága nem csupán a technikai beállításokon múlik, hanem
A Dropshipping rendszerek előnyei az e-kereskedelemben
Az online kereskedelem térhódításával párhuzamosan egyre több vállalkozás keresi a lehetőséget arra, hogy alacsony költségek mellett, mégis hatékonyan vegyen részt az e-kereskedelem világában. Ebben a
Hogyan válasszak PPC ügynökséget?
A digitális hirdetések világában gyorsan változnak a trendek, a platformok szabályai és a verseny is egyre élesebb. Ahhoz, hogy egy márka valóban láthatóvá váljon és
Mi a ROAS jelentősége az online marketingben?
Az online marketing világában minden döntésnek, minden kampánynak és minden kattintásnak ára van – de vajon milyen megtérüléssel számolhatunk ezek után? A ROAS (Return on
Megkaptuk a Dun & Bradstreet A minősítését
Örömmel jelentjük be, hogy a Marketing Consulting Kft. is bekerült a Dun & Bradstreet által „pénzügyileg legstabilabbnak” minősített vállalkozások körébe. A Dun & Bradstreet –
SEO prioritások 2025-ben – Stratégiai iránytű a keresőoptimalizálásban való érvényesüléshez
2025-ben a keresőoptimalizálás világa dinamikusabb és komplexebb, mint valaha. Bár elsőre nehéz eligazodni a folyamatosan változó algoritmusok és platformok világában, egy átgondolt és felhasználóközpontú stratégia
SEO vagy PPC: Melyik marketingstratégia jobb a vállalkozásodnak?
A SEO-nak és a PPC-nek megvannak a saját erősségei – attól függően, hogy mik a céljaid a vállalkozásodban. Mégis miben különböznek, mik az előnyeik és
Az új Google AI alapú keresési élménye
A Google AI legújabb fejlesztése, az úgynevezett „AI mód”, megérkezett, és alapjaiban alakíthatja át az organikus keresés világát. Bár a bejelentés nem számít teljesen újdonságnak,
A Google Performance Max kampányok keresési kifejezéseit is láthatjuk
A Google Performance Max mostantól megmutatja, hogy mely keresési kifejezések jelenítenek meg hirdetéseket, és lehetővé teszi a kizáró kulcsszavak közvetlen hozzáadását a Keresési kifejezések jelentésből.
13x Marketing Gyémándíj és az Év Marketing Nagykövetei
2024 egy felejthetetlen év számunkra, hiszen Ügynökségünk, a Marketing Consulting összesen 13x Marketing Gyémántdíjat nyert a 2025-ös Digital Forum-on. Az alábbi kategóriákban nyújtottunk be győztes
Hasznos-e SEO szempontokból az AI szövegírás?
A mesterséges intelligenciával történő tartalomgyártás térhódítása gyökeresen átalakította a digitális marketing világát. Soha nem volt még ennyire egyszerű és gyors posztokat, hirdetési szövegeket, blogbejegyzéseket vagy
Google cégprofil kezelő – a teljes 2025-ös marketing útmutató
Képzeld el, hogy egy idegen városban jársz, és hirtelen megéhezel. Előkapod a telefonod, beírod a Google Térkép keresőjébe: „legjobb pizzéria a közelemben”. Másodpercek alatt eléd
A Facebook hirdetések legfrissebb trendjei 2025-ben
A hirdetőknek folyamatosan figyelniük és kísérletezniük kell, ha versenyelőnyt szeretnének fenntartani és eredményeket akarnak elérni a Facebook hirdetési rendszerében. Bár számos bevált stratégia továbbra is